بررسی انواع دوربین شلنگی 20 متری

ما در این مقاله قرار است به شما کمک کنیم تا انواع دوربین شلنگی 20 متری همراه با جزئیات و ویژگی‌های آن را بشناسید و نسبت به خرید آن، اقدام کنید. دوربین شلنگی 20 متری، یکی از بهترین دوربین‌های خانگی ارزان‌قیمت موجود در بازار است و برندهای معتبری مانند Inskam, Gdear, Teslong, Olympus و AE آن را تولید می‌کنند. قیمت دوربین شلنگی 20 متری بسیار مناسب است و با استفاده از این دوربین امنیتی ارزان، می‌توانید انتظار پخش زنده ویدئو، وضوح 1080 پیکسل یا بالاتر برای کشف قسمتهای تاریک و ناشناخته را داشته باشید.

توضیح کامل ویژگی ها و  ابعاد محصولات انتخابی

در این قسمت، به بررسی توضیحات این دوربین می‌پردازیم و در ادامه، به قیمت دوربین شلنگی 20 متری نیز نگاهی خواهیم‌انداخت. این دوربین برای مکان‌ها و فضاهایی از خانه شما که دیده نمی‌شود، بسیار مناسب است. از این دوربین بسیار کوچک می‌توان برای نظارت بر لوله‌ها، چاه‌ها و حفره‌ها و هر جایی که دور از دید شما است، استفاده کرد. این دوربین نسبت به مدل‌های قبلی خود بسیار پیشرفته‌تر است و طول عمر زیادی نیز دارد. این دوربین شلنگی، دارای طول 20 متری است که یکی از ویژگی‌های بارز این مدل است که البته دوربین شلنگی در ابعاد مختلف نیز موجود است و شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود، ابعاد انتخابی خود را از فروشگاه اول الکترونیک تهیه نمایید.

بررسی کامل ویژگی‌های دوربین شلنگی 20 متری

این دوربین، ۵.5 میلی‌متری بوده و دارای ۲۰ متر طول است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به پروژکتور قابل‌تنظیم و حالت فنری برای هدایت دوربین نام برد. ضمناً این دوربین فوق‌العاده، ضد آب و ضد گردوغبار با استاندارد 67ip بین‌المللی است و همچنین قابلیت دید در شب، عکس‌برداری و فیلم‌برداری بر روی نرم‌افزار تلفن همراه را دارا است. بسیار مناسب برای حفاری چاه آب، حفاری فاضلاب، لوله‌کشی، گنج یابی و موارد بسیار دیگری است.
شما می‌توانید با خرید این دوربین شلنگی ۲۰ متری، با استفاده از تلفن همراه یا رایانه شخصی خود، تصاویر را به‌صورت زنده در تمام طول روز و شب ببینید. باتوجه‌به نوع برندی که می‌خرید، پشتیبانی مورد نظر را همراه با نصب گام‌به‌گام نیز دریافت خواهیدکرد و همچنین، برخی از این برندها یا فروشنده‌ها، ارسال رایگان را به تمام کشور دارند.

قیمت دوربین شلنگی 20 متری

در این قسمت به هدف اصلی این مقاله یعنی قیمت دوربین شلنگی ۲۰ متری، می‌پردازیم. همان‌طور که گفتیم، انواع متفاوتی از دوربین شلنگی ۲۰ متری در بازار موجود است و فروشنده‌های متفاوتی نیز آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. باتوجه‌به برند انتخابی، ویژگی‌های متفاوت این محصولات و از همه مهم‌تر، فروشنده‌ای که این محصول را برای مشتریان تهیه کرده‌است، قیمت دوربین شلنگی 20 متری، متفاوت است. به‌طورکلی این محصول در بازار از قیمت 2 میلیون 250 هزار تومان شروع می‌شود و تا 8 میلیون 500 هزار تومان ادامه دارد. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید با استعلام قیمت از سایت‌های معتبر، کم‌ترین قیمت مورد نظر را پیدا کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید. یکی از این سایت‌های معتبر، سایت اول الکترونیک است.

موارد استفاده از دوربین شلنگی 20 متری

در قسمت‌های قبلی، موارد استفاده از این دوربین را به طور مختصر برای شما نام بردیم و در این قسمت، می‌خواهیم با توضیحات کامل، این موارد استفاده را برای شما نام ببریم. این محصول، با ساختار کوچک و قابل‌حملی که دارد بسیار پر کاربرد است و در ادامه، آن‌ها را برای شما فهرست کرده‌ایم:

  1. کاربرد ساختمانی: با این محصول می‌توانید سقف‌ها و دیوارهای داخلی را بررسی نمایید و مشکلات احتمالی را بیابید.
  2. کاربرد پزشکی: پزشکان می‌توانند در هنگام جراحی‌های کوچک از این دوربین استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال، بررسی دستگاه گوارش و بیماری‌های گوش، بینی و حلق استفاده می‌شود.
  3. کاربرد صنعتی: در بررسی موتورها و دستگاه‌های صنعتی، این دوربین بسیار مورد استفاده است و با استفاده از آن، مشکلات داخلی را می‌توان پیدا کرد.
  4. کاربرد خانگی: برای تعمیرات داخلی لوله‌ها، درب‌ها، پنجره‌ها، دیوارها و... بسیار مورد استفاده است.
  5. کاربرد خودروسازی: برای بررسی مشکلات داخل موتور ماشین و عیب‌یابی آن، استفاده می‌شود.
  6. کاربرد در اکتشافات : برای بررسی و دیدن مناطقی که در حین حفاری و معدن کاوی و یا زمانی که به دودکش های حفره ها ی گنج میرسید، قابل استفاده می باشد.

بررسی قطر دوربین شلنگی 20 متری

قطر دوربین شلنگی 20 متری، 5.5 میلی‌متر است. برای شلنگ دوربین، انتخاب قطر مناسب بسیار مهم است؛ چرا که قطر نامناسب باعث می‌شود تا دوربین نتواند وارد محیط مورد نظر شده و کیفیت تصاویر ارسالی، نامناسب باشد. اگر قطر دوربین از لوله یا محیطی که قصد کاوش در آن را دارید بزرگ‌تر باشد، دوربین به‌سختی تواند وارد آن می‌شود. حتماً قبل از خرید، قطر مورد نظر را بررسی نمایید.
مثلاً برای بررسی لوله‌های پلاستیکی بسیار کوچک حتماً به دوربینی نیاز دارید که قطر آن کمتر از دوربینی است که از آن برای بررسی لوله‌های فلزی استفاده می‌کنید. برای انتخاب دوربین شلنگی مناسب باید به‌اندازه محیطی که قصد استفاده از دوربین را دارید را بیابید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا ویژگی‌های محصول مورد نظر را برای شما جمع‌آوری کنیم و به بررسی مواردی که بر قیمت دوربین شلنگی 20 متری تاثیرگذار است، بپردازیم. قیمت این نوع از دوربین، به‌تمامی مواردی که در قسمت‌های قبل ذکر کردیم، بستگی دارد و شما باتوجه‌به نوع خدمات‌رسانی شرکت، کیفیت محصولات، فروشنده و نصاب، می‌توانید قیمت نهایی را بررسی کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. این محصول کاربردهای بسیار فراوانی دارد. از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم که تا انتهای مقاله، همراه ما بودید؛ امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله به شما ارائه کردیم، برای شما مفید بوده‌باشد. همچنین شما می‌توانید با کارشناسان با تجربه اول الکترونیک ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش