معرفی ۸ مدل دوربین شلنگی قوی

معرفی ۸ مدل دوربین شلنگی قوی

دوربین‌های شلنگی با به کارگیری فناوری و نوآوری، در حوزه‌های مختلفی از جمله کیفیت تصویر، اتصالات بی‌سیم، قابلیت ذخیره‌سازی داده و اتصال به دستگاه‌های هوشمند انقلابی به پا کرده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی این دوربین‌ها می‌توان به رزولوشن بالای تصویر برای تشخیص دقیق‌تر، قابلیت ضبط و ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئوها، و امکان اتصال به دستگاه‌های هوشمند برای کنترل و به اشتراک‌گذاری تصاویر اشاره کرد.

انواع دوربین شلنگی قوی

دوربین‌های شلنگی و آندوسکوپی صنعتی انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است:

دوربین آندوسکوپی شلنگی T TAKMLY

یک دوربین کاوش و حفاری بسیار عالی است. این دوربین کوچک و ضد آب با وزن ۱۷۶ گرم، دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از جمله وضوح تصویربرداری تا ۷۲۰ پیکسل، ۶ چراغ LED قابل تنظیم، امکان اتصال به گوشی و کامپیوتر و قابلیت کاوش در زیر آب تا عمق ۳ متر است. این دوربین می‌تواند در محیط‌های تاریک به‌روشنی و با زاویه دید ۶۶ درجه تصویربرداری کند و همچنین دارای کابل نسبتاً سفت و سخت برای استفاده در فضاهای باریک و تنگ است.

دوربین بازرسی فاضلاب Ralcam

قدرت کاوش در مسیرهای بسیار باریک و تاریک را داشته و جزء 8 مدل دوربین شلنگی قوی است. این دوربین مجهز به فوکوس خودکار ۵ مگاپیکسلی، قابلیت فیلم برداری HD و پشتیبانی از کارت حافظه را دارد. همچنین دارای ۸ چراغ LED که خودکار در محیط تاریک روشن می‌شوند، باتری لیتیومی پلیمری با چهار ساعت کار مداوم، دو لنز با زاویه دید ۷۲ درجه، قابلیت ضد آب و انتقال تصاویر واضح به گوشی یا لپ تاپ از طریق کابل USB با طول ۵ متر است.

بیشتر بخوانید: خرید دوربین شلنگی 5 متری

دوربین AMERICAN MUTT TOOLS CAMERA

یکی دیگر از انواع برتر دوربین شلنگی قوی بوده که به دلیل ویژگی‌های متنوع خود در صنعت کاربرد فراوانی دارد. این دوربین ویژگی‌هایی همچون کیفیت فیلم‌برداری HD، 6 چراغ LED قابل تنظیم، وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی، اتصال USB، کابل فیبر نوری ۵.۵ میلی‌متری و ۱۹۰ سانتی‌متری با جنس نیمه‌سخت و قابل خم‌شدگی، نمایشگر ۴.۳ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل، باتری قابل شارژ با عمر ۴ ساعت، کارت حافظه ۱۶ گیگابایتی، آینه ۴۵ درجه و همچنین لامپ ضد آب قوی و پرنور تا عمق ۹۱ سانتی‌متر برای مدت ۳۰ دقیقه دارد. ابعاد این دوربین ۲۲.۵×۱۲.۷× ۶.۴۵ سانتی‌متر و وزن آن ۴۵۳ گرم است.

Camera SUNDAY

یک دوربین شلنگی قوی همانند یک مار است که از روزنه‌های ریز عبور کرده و تصاویر با کیفیت و کاملی را تهیه می‌کند. این دوربین دارای ویژگی‌های متمایزی مانند دوربین ۸ میلی‌متری با کیفیت فیلم‌برداری HD و ضد آب، کابل نیمه‌سفت و منعطف ۱ متری، نمایشگر LCD 3 اینچی، وزن ۷۸۰ گرم، کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی، وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی، لنز ۰.۳۱ اینچی، ۶ چراغ LED قابل تنظیم نور و ۴ باتری قلمی قابل شارژ است.

بیشتر بخوانید: خرید دوربین شلنگی 10 متری

Teslong Camera

یک دوربین کاوشگر مجهز به سه لنز قوی و ضد آب بوده و جزء 8 مدل برتر دوربین شلنگی قوی به شمار می‌رود. این دوربین دارای صفحه نمایش رنگی با وضوح بالا، میدان دید ۳۶۰ درجه، کابل فیبر نوری ۵ متری، ۸ چراغ قوه LED قابل تنظیم، کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی، قابلیت اتصال به گوشی و لپ‌تاپ، و امکان اتصال به سایر سیستم‌های هوشمند است. ابعاد این دوربین ۲۹.۵ × ۶.۸ × ۲۳.۶ سانتی‌متر و وزن آن ۱ کیلوگرم بوده و دارای دید در محدوده ۳ تا ۸ سانتی‌متر برای هر لنز است.

بیشتر بخوانید: دوربین شلنگی مانیتوردار 50 متری

دوربین‌های کاوشگر DEPSTECH Camera

برای بررسی و تعمیر قطعات و فضاهای مکانیکی دور از دسترس استفاده می‌شوند. این دوربین دارای دو لنز - یکی در جلو با دید ۳ تا ۸ سانتی‌متر و دیگری در کنار با دید ۲ تا ۶ سانتی‌متر - همچنین کابل نیمه‌سفت ۵ متری، کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا، نمایشگر دیجیتال LCD، قابلیت فیلمبرداری Full HD و عکس برداری HD، مقاومت در برابر دماهای پایین‌تر از ۱۰ درجه و بالاتر از ۵۰ درجه، ساختار مکعبی شکل فولادی، امکان چرخش ۱۸۰ درجه و ضد آب IP67 و باتری لیتیوم‌ یونی است.

بیشتر بخوانید: خرید دوربین شلنگی 20 متری 

دوربین کاوشگر Camera Maylatte

یک ابزار جامع و دقیق برای جستجوهای سخت در فضاهای باریک و روزنه‌ای است. این دوربین مجهز به صفحه نمایش رنگی ۵ اینچی با کیفیت HD، 6 چراغ LED قابل تنظیم برای تصویربرداری، کابل نیمه‌سفت ۵ متری ضد آب، کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، لنز باریک ۸ میلی‌متری، وزن ۵۹۷ گرم، ۶ عدد باتری و قابلیت کار در آب تا عمق ۲ متر برای ۲ ساعت است. این دوربین امکان عکاسی حتی در تاریک‌ترین شرایط را فراهم می‌کند.

LONEVO Camera

یک دوربین شلنگی قوی با ویژگی‌های برجسته بوده که آن را در زمره 8 دوربین برتر آندوسکوپی شلنگی قرار می‌دهد. این دوربین دارای سنسور ۵.۵ میلی‌متری با قابلیت فیلمبرداری 4k، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی LCD با کیفیت HD، لنز ۰.۲۱ اینچی، ۶ چراغ LED و قابلیت ضد آب است. همچنین باتری قابل شارژ ۲۶۰۰ میلی‌آمپری با چهار ساعت کار مداوم، کابل ۱۶.۵ فوتی نیمه‌سفت و قابلیت تشخیص و فیلمبرداری در فاصله ۳.۲۵ تا ۵۰۰ سانتی‌متر دارد. این دوربین با استاندارد IP67 تا عمق ۱ متر به مدت ۶۰ دقیقه مقاوم در برابر آب بوده و ابعاد آن ۲۰×۶.۴×۱۳.۹ سانتی‌متر و وزن آن ۵۴۸ گرم است.

دوربین ‌های شلنگی قدرتمند: کاوش عمیق در محیط‌های دور از دسترس

دوربین‌ شلنگی قوی با قابلیت‌های فوق‌العاده خود، از جمله کیفیت تصویر، مقاومت در برابر آب و طول کابل قابل انعطاف، ابزاری مناسب برای بررسی و بازرسی صنعتی هستند. این دوربین‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا به نقاط دور و دست‌نیافتنی دسترسی پیدا کرده و جزئیات را با دقت بالا مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: خرید دوربین شلنگی 30 متری

فروشگاه اول الکترونیک با بیش از ۱۰ سال سابقه، ارائه دهنده تخصصی انواع دوربین های شلنگی و ویدیو بروسکوپ های روز دنیا برای ایرانیان است. فروشگاه اول الکترونیک با دفتر مستقر در شنزن چین، می‌تواند راهگشای مهندسان و مدیران برای دستیابی به قطعات و کالاهای مورد نیاز باشد.

در نهایت توجه شما را به کاربردهای مختلف دوربین های شلنگی به نقل از وب سایت videologyinc جلب میکنیم:

بهترین بازرسان خطوط لوله و زیرساخت های جهان به بهترین ابزارهای تصویربرداری تکیه می کنند تا "چشم" آنها در ارزیابی شرایط لوله های صعب العبور باشد. هر چه ابزار شما بتواند تصویر ویدیویی با کیفیت بالاتری را ارائه دهد، تصمیمات دقیق تری می توانند اتخاذ کنند. محیط چالش برانگیز لوله ها و فاضلاب ها نیازمند یک راه حل کوچک، قابل اعتماد و با کیفیت بالا است.

اول الکترونیک مرجع خرید انواع دوربین شلنگی و ویدیو بروسکوپ برای مصارف گوناگون است. شما می توانید پیش از خرید با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره دریافت کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش