خرید دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی

دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی یکی از لوازم بسیار ضروری برای عکاسی در زیر آب، نظارت بر لوله‌ها و حفره‌های غیر قابل دسترس، بررسی موتور، حفره‌ها و... است که می‌توانند با داشتن قابلیت ضد آب و در شرایط مختلف محیطی فعالیت کنند و تصاویر باکیفیتی ثبت کنند. البته نحوه ساخت این دوربین‌ها نیز به گونه‌ای است که می‌توانند در برابر شرایط بسیار سخت، مقاومت داشته باشند. این دوربین‌ها می‌توانند با قابلیت اتصال به موبایل و یا دستگاه‌های دیگر، مشکل انتقال داده را حل بکنند. اگر شما هم قصد خرید دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی، بهتر است در مورد ویژگی‌های ظاهری و کاربردهای آن اطلاعاتی کسب کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی

همان‌طور که از اسم این نوع از دوربین شلنگی مشخص است، طول شلنگ این دوربین 10 متر بوده و بر همین اساس می‌تواند به راحتی به نقاط دور و نزدیک دسترسی داشته باشد. از طریق قطر شلنگ و دوربین این دستگاه، 5 میلی متر است و می‌تواند به راحتی در قسمت‌های باریک و تنگ نفوذ کرده و به ثبت وقایع و تصاویر باکیفیت بپردازد. این ویژگی‌های دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی سبب شده است که بتوان از این دوربین در بسیاری از صنایع و حرفه‌‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با دوربین شلنگی یا آندوسکوپی را ذخیره کرد؟

ویژگی‌ها و مشخصات فنی دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، این دوربین می‌توانید تصاویر بسیار باکیفیت و پر وضوح ثبت کند؛ چراکه کیفیت تصویر آن 4/2 مگاپیکسل بوده و رزولوشن آن 1600 در 1200 پیکسل است. توجه داشته باشید که وقتی دوربین دارای تعداد پیکسل‌های بالاتر است، یعنی می‌تواند تصاویر را با جزئیات بیشتری ثبت کند. این ویژگی، وقتی که از دوربین شلنگی 10 متری در شرایط مختلف از جمله درون آب، رطوبت و یا زیر باران استفاده می‌کنیم، به کمک ما بیاید و در ثبت تصاویر باکیفیت تاثیرگذار باشد.

از دیگر ویژگی‌های دوربین شلنگی 10 متری آندوسکپی می‌توان به قابلیت تنظیم نورپردازی در شرایط مختلف اشاره کرد. به این صورت که این دوربین دارای 6 ال ای دی بوده که شما می‌توانید به کمک دکمه‌ای آن‌ها را روشن و یا خاموش کنید. این ال ای دی‌ها می‌توانند در هنگام ثبت تصاویر در محیط‌های تاریک و کم نور کمک کننده باشند. از طرفی این ال ای دی‌ها می‌توانند تا فاصله 50 متری را پوشش دهند.

بیشتر بخوانید: دوربین شلنگی یک متری؛ ابزاری کوچک اما قدرتمند

اگر بسته بندی دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی را مشاهده کرده باشید، با یک سری وسایل از جمله آهنربا، قلاب و آینه مواجه خواهید شد. این ابزار می‌توانند قابلیت‌های دوربین شلنگی را افزایش دهند. با نصب آهنربا به دوربین می‌توانید در صورتی که جسمی آهنی در داخل حفره گیر کرده باشد، خارج کنید. در خرید دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی، قلابی را مشاهده خواهید کرد که این امکان را به شما می‌دهد تا جسم گیر کرده داخل حفره را به راحتی خارج کنید. آینه از دیگر ابزار موجود در بسته بندی این دوربین است که با نصب آن می‌توانید دید بیشتری به محیط داشته باشید. توجه داشته باشید که هر یک از این ابزارها در صورت نیاز قابل اتصال به دوربین هستند و هنگامی که به آن‌ها نیازی ندارید، می‌توانید به راحتی جدا کنید.

این دوربین دارای گواهی حفاظت IP67 ضد آب است و به این معنی است که شما می‌توانید از این دوربین تحت هر شرایطی از جمله زیر آب، در رطوبت، گردوغبار و... استفاده کنید. همچنین میزان مقاومت این دوربین در برابر دمای بسیار بالا و بسیار پایین زیاد است و بر همین اساس در شرایط سخت صنعتی از این نوع دوربین‌ها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نور دوربین شلنگی چگونه تامین می شود؟

نحوه اتصال دوربین شلنگی 10 متری آندوسکپی

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی دوربین شیلنگی 10 متری این است که می‌تواند به چندین دستگاه مختلف متصل شود. پورت‌هایی که دوربین شلنگی توانایی اتصال به آن را دارد، شامل پورت USB، پورت Micro USB و پورت Type-C است. این ویژگی سبب شده است تا اگر دستگاهی از طریق پورت USB متصل نشود، از طریق پورت‌های دیگر امتحان کنید.

موارد استفاده از دوربین شلنگی 10 متری آندوسکپی

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، دوربین شلنگی 10 متری آندوسکپی اندازه کوچکی دارد و به راحتی می‌تواند ار محیط‌های کوچک و باریک عبور کند. یکی از کاربردهای دوربین شلنگی 10 متری آندوسکپی، استفاده از آن برای تعمیر قطعات خودرو است. به این صورت که از این دوربین می‌توان برای بررسی قسمت‌هایی از موتور و یا دیگر بخش‌های ماشین که غیر قابل دسترس هستند استفاده کرد. این دوربین همچنین با داشتن ویژگی ضد آب برای بررسی لوله‌های چاه و فاضلاب کاربرد دارد. از دیگر کاربردهای این دوربین می‌توان به بررسی داخل دستگاه‌های پزشکی، موارد صنعتی، بررسی داخل دیوارها و سیستم‌های خنک کننده اشاره کرد.

نکات مهم در خرید دوربین شلنگی 10 متری آندوسکپی

برای خرید دوربین شلنگی 10 متری آندوسکپی باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. این‌که از بین دو نوع دوربین شلنگی مانیتوردار و بدون مانیتور کدام یک را انتخاب کنید، همگی به شرایط شما بستگی خواهد داشت. کار با دوربین‌های مانیتوردار راحت است ولی برای استفاده از دوربین‌های بدون مانیتور باید دستگاه و یا گوشی دیگری را به دوربین متصل کنید. نکته بعدی، توجه به اندازه صفحه مانیتور است. مانتیورهای بزرگ تصاویر بزرگی را نمایش می‌دهند ولی طبیعتا استفاده از آن‌ها راحت نیست. در نتیجه سعی کنید برای بررسی مناطق کوچک از نمایشگرهای کوچک‌تری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین نرم افزار برای دوربین شلنگی یا آندوسکوپی

روشنایی دوربین‌های شلنگی 10 متری آندوسکپی

مورد بعدی توجه به میزان روشنایی دوربین‌های شلنگی است. طبیعتاً وقتی قرار است محیط‌هایی را بررسی کنید که تاریک هستند، باید دوربین خریداری کنید که توانایی دید در شب و ثبت وقایع در محیط تاریک داشته باشند. قطر و طول دوربین نیز نکته مهم بعدی است و طول دوربین باید به اندازه‌ای باشد که بتوانید به نقاط غیر قابل دسترس، دسترسی کامل داشته باشید. قطر دوربین نیز باید به اندازه‌ای باشد که بتواند از تنگنای مسیر عبور کند. برای تهیه دوربین شلنگی 10 متری آندوسکوپی می‌توانید به مجموعه ما سر زده و با بهترین قیمت دوربین خود را تهیه کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش