معرفی جدیدترین دوربین آندوسکوپی آیفون

  معرفی جدیدترین دوربین آندوسکوپی آیفون

 جهت حفر نمودن چاه و یا حفره نیاز است که درون آن را بررسی کرد. در چنین موقعیتی باید از دوربین آندوسکوپی بهره‌مند شد. اما اگر موبایل آیفون باشد نمی‌توان از یک دوربین آندوسکوپی معمولی استفاده کرد. زیرا دستگاه آندوسکوپی به تلفن همراه آیفون متصل نشده و هنگام استفاده از این دوربین‌ها ممکن است اشکالی در کار پیش بیاید.

جدیدترین دوربین آندوسکوپی آیفون

 دوربین آندوسکوپی

 دوربین آندوسکوپی وسیله‌ای است که جهت فیلمبرداری از آن استفاده می‌شود. دوربین آندوسکوپی یک سیم دارد. در یک طرف این سیم، لنز، دوربین و حسگر وجود دارد و در طرف دیگر سیم نیز پورت USB ،Micro USB و یا USB C جای داده شده است. افراد از این پورت‌ها می‌توانند دوربین آندوسکوپی را به لپ‌تاپ، کامپیوتر و یا موبایل خود وصل نمایند. از این طریق می‌توانند تصاویری که دوربین آندوسکوپی از درون چاه‌ها و حفره‌ها ضبط کرده است را به طور زنده ببینند.

ساختار دوربین‌های آندوسکوپی نازک و کوچک است. از این دوربین‌ها می‌توان در هر فضا یا مکانی با قطر کم مثل انواع سوراخ‌های کوچک، لوله‌ها، چاه و......... بهره‌گیری کرد. بر روی سیم دوربین‌های آندوسکوپی اغلب یک فنر وجود دارد. این فنر کمک می‌کند تا زاویه دید دوربین هنگام فیلمبرداری تا هر اندازه‌ای که احتیاج بود تغییر یابد. این دوربین‌ها در اندازه و مدل‌های گوناگونی ساخته می‌شوند. افراد می‌تواند با توجه به نیاز خود، اندازه سیم و خصوصیات دیگر دوربین مثل قدرت سیم و کیفیت دوربین آندوسکوپی، آن را خریداری کنند.

 

 دوربین آندوسکوپی برای تلفن همراه آیفون

 دوربین آندوسکوپی تنها حاوی پورت متصل شونده USB، USB C، Micro USB است. پورتی که موبایل آیفون نیاز دارد به آن متصل شود، پورت Lightning بوده است. ولی این بدین معنا نیست که تلفن همراه آیفون به هیچ عنوان نمی‌تواند به دوربین‌های آندوسکوپی با پورت‌های USB ،USB C یا همان Type C، Micro USB اتصال یابد. در ادامه برایتان نحوه اتصال دوربین‌های آندوسکوپی را شرح می‌دهیم.

 

بررسی دوربین اندوسکوپی آیفون

‏دوربین اندوسکوپی ایفون (iPone Endoscope) یک دوربین کوچک و انعطاف‌پذیر است که به شما اجازه می‌دهد تا به داخل بدن یا اشیا وارد شوید و تصاویر و ویدیوهای واضح از داخل آن‌ها بگیرید. جدیدترین دوربین اندوسکوپی ایفون به نام "Wi-Fi Endoscope Camera" معروف است که با ویژگی‌های زیر همراه است:

  • وضوح تصویر بالا: دوربین capable ofبا کیفیت بالا و رزولوشن 2k تصاویر را ثبت می‌کند.
  • ‏ لنز واید: لنز واید دوربین اجازه می‌دهد تا تصاویر بیشتری از داخل بدن یا اشیا بگیرید.
  • ‏ چراغ LED: چراغ LED دوربین اجازه می‌دهد تا در شرایط کم‌نور یا تاریک عکس بگیرید.
  • ‏ اتصال وای‌فای: دوربین می‌تواند به وای‌فای متصل شود و تصاویر را به تلفن همراه یا تبلت ارسال کند.
  • ‏سازگاری با سیستم عامل‌های مختلف: دوربین با سیستم عامل‌های iOS و Android سازگار است.
  • ‏ طول کابل پلاستیکی: کابل پلاستیکی دوربین تا 3 متر طول دارد و اجازه می‌دهد تا به داخل بدن یا اشیا وارد شوید.
  • ‏جنس مقاوم: دوربین از جنس مقاوم ساخته شده است و می‌تواند در مقابل ضربه و رطوبت مقاومت کند.

 

کاربرد دوربین اندوسکوپی آیفون

‏این دوربین اندوسکوپی ایفون برای استفاده در موارد زیر مناسب است:

  • ‏بررسی داخل بدن در پزشکی
  • ‏بررسی داخل ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی
  • ‏بررسی داخل لوله‌ها و کانال‌ها
  • بررسی داخل ساختمان‌ها و سازه‌ها

 

قیمت دوربین اندوسکوپی آیفون

‏قیمت دوربین اندوسکوپی ایفون بسته به مشخصات و ویژگی‌های آن متغیر است، اما به طور کلی بین ۵۰ تا ۲۰۰ دلار تخمین می‌زنند.

 

 استفاده از دوربین‌های آندوسکوپی که قابلیت وای فای دارند

 دوربین‌های آندوسکوپی دارای ویژگی وای‌فای، بهترین انتخاب برای سیستم عامل، IOS بوده است. دوربین‌هایی با چنین ویژگی جهت اتصال به موبایل، دیگر به سیم کابل و یا پورت‌های گوناگون احتیاج ندارند و تنها با وای فای می‌توانند به دستگاه مورد نظر متصل شوند. جهت استفاده از دوربین‌های آندوسکوپی وای فای دار، فقط باید وای فای دوربین را روشن و موبایل یا سیستم مورد نظر را به وای فای دوربین متصل کرد. دوربین‌های آندوسکوپی که وای فای دارند به همه دستگاه‌ها مثل لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر و موبایل وصل می‌شوند. شیوه متصل شدن آنها نیز بسیار راحت بوده است. دوربین آندوسکوپی وای فای دار، اغلب کیفیت بالایی نداشته و دوام کمی دارند. در ادامه به شما چندین نمونه از دوربین‌های آندوسکوپی وای فای دار که از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند معرفی می‌کنیم.

 

 معرفی دوربین آندوسکوپی وای فای دار

 در ادامه تعدادی دوربین آندوسکوپی وای فای دار را  با شما آشنا می‌کنیم. همچنین به جدیدترین دوربین آندوسکوپی آیفون نیز می‌پردازیم.

 

 دوربین آندوسکوپی وای فای ۵ مگاپیکسل اتوفوکوس برند Inskam

 این دوربین آندوسکوپی از جدیدترین موارد دوربین‌های آندوسکوپی وای فای دار موجود در دنیا است. کیفیت این دوربین HD و اتو فوکوس بوده است. این دوربین قادر است با استفاده از Inskam تصویر را با کیفیت‌تر در تلفن‌های همراه نشان دهد. این دوربین آندوسکوپی می‌تواند چرخشی به صورت ۳۶۰ درجه داشته باشد. همچنین می‌تواند به طور همزمان یک تصویر گرفته شده را با تصویر زنده مقایسه نماید. از ویژگی به خصوص این دوربین، پرتاب نور تا ۲ متر در محیط کاملاً تاریک بوده است که با استفاده از چهار ال ای دی مسیر را روشن می‌کند. این دوربین در مدل‌های مختلفی موجود است. کاربردهای دوربین آندوسکوپی وای فای ۵ مگاپیکسل اتوفکوس عبارتند از:

  • بررسی درون خطوط لوله
  • بررسی رایزرهای درون دیوار
  • تهویه مطبوع
  • راه آهن
  • رفع نمودن مشکلات سیم کشی
  • کشتی‌سازی
  • توربین‌های بادی
  • بررسی درون کانال هوا

 و..........

 همچنین بدانید که کشور سازنده این دوربین، کشور چین بوده است.

 

 از دیگر دوربین‌های وای فای دار می‌توان به محصولاتی مانند:

  • دوربین شلنگی وای فای دو دوربینه از برند Inskam
  • دوربین چاه عمیق وای فای دار ۵۰ متر از برند Zong
  • ویدیو بروسکوپ سه دوربین مدل ۱۰ متری مدل G52
  • دوربین شلنگی ۲۰ متری وای فای ۵ مگاپیکسل اتوفوکوس از برند Inskam
  • میکروسکوپ دیجیتال وای فای 1000x مدل E 316

و........... اشاره کرد.

 

 محصولات اول الکترونیک

 شما می‌توانید دوربین‌های نامبرده شده و نظیر آن را در فروشگاه اینترنتی  اول الکترونیک  یافته و خریداری کنید. این فروشگاه اینترنتی با بیش از ۱۰ سال تجربه می‌تواند تمامی محصولات تجهیزاتی مانند دوربین‌های آندوسکوپی، دوربین‌های شلنگی، قطعات خاص الکترونیکی و........ را با بهترین کیفیت برای شما تامین و آماده کند. هدف از تاسیس این فروشگاه اینترنتی تهیه و در اختیار قرار دادن محصولاتی بوده که در بازار کشور ایران موجود نیست.

 

 در این مقاله با تعدادی از دوربین‌های آندوسکوپی وای فای دار، همچنین با جدیدترین دوربین آندوسکوپی آیفون آشنا شدید. شما می‌توانید جهت تهیه این محصولات به سایت فروشگاه اینترنتی اول الکترونیک مراجعه کنید تا هر کجا که هستید به آسان‌ترین روش سفارش خود را ثبت و محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش