معرفی بهترین دوربین شلنگی حرفه ای بازرسی معدن

دوربین شلنگی حرفه ای بازرسی معدن

اگر در معدن کار کرده باشید یا یک معدن را از نزدیک دیده باشید، می‌دانید که در عمق چند هزار متری زمین قرار دارد و از مسیرهای متعددی تشکیل شده است. به همین دلیل، امکان بروز نشتی و مشکلات دیگر در این مکان بسیار بالا است. برای تشخیص این موارد شما به دستگاه‌های پیشرفته‌ای نیاز دارید که دوربین شلنگی معدن یکی از بهترین آن‌ها به شمار می‌آید. با استفاده از این دستگاه بازرسی معادن کار شما بسیار راحت می‌شود. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که کارکرد این دوربین چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را دنبال کنید.

دوربین شلنگی معدن  چه عملکردی دارد؟

صنایع مختلفی وجود دارند که به بازرسی نیاز دارند. دوربین‌های بازرسی معادن برای حفاری‌های زیر زمینی استفاده می‌شوند که در حوزه زمین شناسی  تقاضای زیادی دارند. معادن بسیار پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر از چاه‌های آب و لوله‌های مختلف هستند، به همین دلیل، دوربین‌های معمولی شلنگی پاسخگوی آن‌ها نیستند. در سال‌های اخیر دوربینی طراحی شده است که بسیار حرفه ای بوده و مخصوص بازرسی معدن است. این دوربین طراحی شده است تا عمیق‌ترین نقاط معدن را نیز بررسی کند. به همین دلیل، می‌توانید در زمان کمتری نسبت به تعمیر و نگهداری تاسیسات اقدام کنید.

فضای معادن بسیار محدود است و نمی‌توان با هر تجهیزات ساده ای به بازرسی آن پرداخت. از این رو، استفاده از دوربین شلنگی معدن با داشتن طول کابل زیاد به راحتی به هر نقطه کوری دسترس خواهد داشت. این دوربین نور کافی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به وضوح اطراف فضای معدن را مشاهده کنید.

کاربردهای دوربین شلنگی معدن در صنایع مختلف

دوربین شلنگی معدن در موارد زیادی کاربرد دارد که به شرح زیر هستند:

بررسی لوله‌ها

 بیشتر افراد از دوربین‌های شلنگی دیگر در این موقعیت استفاده می‌کنند، اما این دوربین بسیار دقیق‌تر بوده و می‌تواند تصاویر دقیق‌تری ضبط کند. لوله‌ها عمدتا باریک هستند و بازرسی آن‌ها توسط دوربین‌های معمولی امکان پذیر نیست. پس این دوربین با داشتن لنز کوچک می‌تواند به راحتی از باریک‌ترین لوله‌ها هم عبور کند.

بازرسی حفره‌ها

در برخی صنایع ممکن است حفره‌ها و چاه‌هایی وجود داشته باشد که بسیار عمیق بوده و چک کردن آن‌ها کار راحتی نباشد. بدین ترتیتب باید از دوربین شلنگی معدن استفاده کنید تا بتوانید به راحتی این حفره‌ها را بازرسی کنید.

بازرسی معدن

اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد این دوربین در چک کردن همه قسمت‌های معادن است. معادن از اهمیت زیادی برخوردار هستند و باید هر چند وقت یکبار نسبت به چک کردن آن‌ها اقدام کنید. این کار باعث می‌شود که امکان بروز خطرات متعدد کاهش یابد.

بررسی مشخصات دوربین شلنگی معدن به صورت کامل

این دوربین همانند دیگر دوربین‌های شلنگی مشخصاتی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • طول کابل دوربین شلنگی معدن 30 متر است که جنس آن از فایبر تیوب بوده و به راحتی به نقاط مختلف دسترسی پیدا می‌کند.
  • حجم باتری برابر با 4500 میلی آمپر دارد که می‌تواند تا ساعت‌ها دوام داشته باشد. زمانی که شارژ آن خالی می‌شود، حدود 5 ساعت زمان نیاز خواهد داشت  تا به صورت کامل شارژ شود. تا حدود 7 ساعت ماندگاری دارد و می‌توانید با آن کار کنید.
  • این دوربین در کشور چین توسط برند Wopson تولید شده است. به دلیل این که از آلومینیوم ساخته شده دوام بسیار بالایی در شرایط سخت دارد.
  • با داشتن صفحه نمایش کمک بزرگی به مشاهده تصاویر می‌کند، اما لمسی نیست و باید با دکمه‌های تعبیه شده روی آن دستورات موردنظر خود را اجرا کنید. همچنین اندازه آن 9 اینچ است.
  • همان طور که اشاره کردیم، فضای معادن بسیار تاریک است و این دوربین با داشتن 12 عدد LED می‌تواند به راحتی مکان موردنظر شما را روشن کند.
  • فقط یک عدد دوربین دارد که قطر آن برابر با 23 میلی متر بوده و در قسمت جلو قرار دارد. با روشن شدن ال ای دی‌ها تصاویر دریافتی کیفیت مناسبی خواهند داشت.
  • ممکن است گاهی اوقات با کمبود حافظه برای تصاویر برخوردار شوید. در این صورت می‌توانید از کارت SD یا کارت USB استفاده کنید که حداکثر تا 256 گیگ را پشتیبانی می‌کند.

قیمت دوربین شلنگی معدن در بازار چگونه است؟

بررسی قیمت دوربین‌های شلنگی به طور کلی بستگی به قیمت ارز دارد. از آن جایی که قیمت ارز به طور مداوم بالا می‌رود، شما نیاز دارید که قیمت روز را استعلام کنید. در نتیجه، می‌توانید دوربین شلنگی معدن را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در درجه دوم، باید به دنبال برندهای برتر باشید. کشور چین در این زمینه پیشرو است و برندهای زیادی دارد که محصولات عمده  آن‌ها دوربین شلنگی است.

برند Wopson یکی از بهترین برندهای دنیا به حساب می‌آید که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما با خرید دوربین شلنگی معدن می‌توانید تا سال‌های زیادی بدون ایجاد مشکل از آن استفاده کنید.

خرید دوربین شلنگی معدن از اول الکترونیک

خرید یک دوربین شلنگی به دقت زیادی نیاز دارد. این دوربین‌ها مدل‌های متنوعی دارند که باید بر اساس ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها بهترین مدل را انتخاب کنید. دوربین شلنگی معدن یکی  از مدل‌های پرفروش به حساب می‌آید که بیشتر برای افرادی مناسب است که نیاز به بررسی چاه‌های بسیار عمیق یا معادن و یا
اتاقک های گنج را دارند. بدین ترتیب، هر گونه مشکل توسط آن به سرعت شناسایی شده و تکنسین‌ها می‌توانند برای تعمیر اقدام کنند. اول الکترونیک بهترین مجموعه فروش دوربین‌های شلنگی است که می‌توانید این دوربین را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای سفارش کافی است که از این صفحه اقدام کنید
.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش