معرفی بهترین دوربین آندوسکوپی 30متری مانیتور دار

دوربین آندوسکوپی 30متری مانیتور دار

آیا تا به حال با خرابی سیستم‌های خود مواجه شده‌اید؟ بسیاری از افراد در صنایعی که مشغول به کار هستند از سیستم‌ها و دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که بسیار پیچیده هستند و از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند. به همین دلیل، نگهداری و تعمیران آن‌ها با مشکل مواجه می‌شود. برای این که به راحتی بتوانید این مشکل را حل کنید به دستگاه پیشرفته ای مانند دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری نیاز دارید تا بتواند با وضوح و کیفیت بالا قطعات داخلی سیستم‌ها و درون لوله‌ها را به شما نمایش دهد. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که این دوربین چه کارکرد و ویژگی‌هایی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری  چه عملکردی دارد؟

دوربین‌های مختلفی برای بازرسی صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که دوربین آندوسکوپی مانیتور دار یکی از بهترین آن‌ها به حساب می‌آید. این دوربین با داشتن مانیتور امکان مشاهده تصاویر و ویدیوها را بسیار آسان می‌کند و شما هیچگونه مشکلی برای اتصال این دستگاه به تلفن همراه یا کامپیوتر نخواهید داشت. نگه داشتن این دوربین بسیار راحت است. فقط کافی است آن را روشن کرده، مانیتور را در دست بگیرید و دوربین را به جایی که مدنظرتان است بفرستید. چون طول کابل این دوربین سی متر است، به راحتی می‌تواند به هر نقطه ای دسترسی داشته باشد.

این دوربین‌ها از قسمت‌های مختلفی مانند لنز، سیستم نور پردازی و سنسور تصویر تشکیل شده اند. هر قسمت همزمان با قسمت‌های دیگر کار خود را آغاز می‌کند تا همزمان با تصویر برداری کاربر قادر به مشاهده آن باشد. هر گونه انسداد، خرابی، سوراخ و ترک شدن با استفاده از این دوربین قابل بررسی است.

بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری

از آن جایی که دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری دارای ویژگی‌های مختلفی است که به شرح زیر هستند:

  • با توجه به داشتن مانیتور، شما امکان این که در حین تصویر برداری به صورت همزمان آن را مشاهده کنید را دارید. این کار به نحوه بررسی شما سرعت می‌بخشد.
  • متراژ کابل حدود 30 متر است که بسیار بلند بوده و برای بسیاری از سیستم‌ها و لوله‌ها پاسخگو است. این کابل شکل پذیری فلزی دارد و بسیار انعطاف پذیر است. پس به راحتی می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف حرکت دهید.
  • استفاده از آن بسیار راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد. شما فقط باید از دوربین و مانیتور آن استفاده کنید و نیازی به متصل کردن کابل USB به دستگاه‌های مختلف ندارید.
  • وزن دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری بسیار سبک است و در اثر ضربه به قسمت‌های مختلف آسیب نمی‌بیند. به عبارتی می‌توان گفت که این دوربین ضد ضربه است.
  • ضد آب بودن ویژگی دیگری است که بسیار مفید بوده و باعث می‌شود که در برابر آب و رطوبت آسیب نبیند. برخورداری از استاندارد IP67  این امکان را فراهم کرده است.

دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری چه کاربردهایی دارد؟

با بررسی دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری می‌توان نتیجه گرفت که این دوربین در بسیاری از صنایع کاربرد دارد که برای درک بهتر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

چک کردن لوله‌ها در صنایع مختلف

همان طور که می‌دانید صنایعی مانند آب و فاضلاب و پالایشگاه‌ها از لوله‌های مختلفی استفاده می‌کنند که هر لحظه امکان بروز مشکل در آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل، می‌توانید از دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری استفاده کنید تا داخل این لوله‌ها را مورد بازرسی قرار دهید. از آن جایی که این دوربین دارای استاندارد IP67 است، این کار بسیار راحت خواهد بود.

بررسی سیستم تهویه مطبوع

استفاده از دوربین‌های مناسب برای بررسی این سیستم بسیار ضروری است. تهویه مطبوع دارای قسمت‌های مختلفی است که دائما امکان مسدود شدن یا خراب شدن آن‌ها وجود دارد. از این دوبین استفاده کنید تا به راحتی به همه قسمت‌های این سیستم مانند فیلترها دسترسی داشته باشید.

موتور توربین‌ها

توربین‌های مختلفی مانند توربین هواپیما، بادی و زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام دارای موتور هستند. دسترسی به این قسمت آسان نیست. به همین دلیل باید از دستگاه‌های مناسب استفاده کنید. دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید کار بررسی و تعمیر این موتورها را انجام دهید.

برخورداری از صفحه نمایش و وضوع تصویر بالا

بسیاری از دوربین‌های بازرسی با توجه به قیمت پایین از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و نمی‌توان مشکلات و خرابی‌ها را به صورت دقیق تشخیص داد. به همین منظور، باید از دوربینی استفاده کنید که علاوه بر کیفیت بالا، از وضوح زیادی هم برخوردار باشد. دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری تصاویر و ویدیوها را با کیفیت HD ضبط می‌کند و کیفیت آن در حدود 1280*1080 پیکسل است. به همین دلیل است که با وجود قیمت متوسط وضوح خوبی را ارائه می‌دهد.

باتری این دوربین 2600 میلی آمپر است که ظرفیت بالایی بوده و می‌توانید در صورت اتمام شارژ آن را با استفاده از کابل USB شارژ کنید. میزان شارژدهی آن بالا است و ساعت‌های زیادی دوام می‌آورد.

سفارش دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری از اول الکترونیک

دوربین‌های آندوسکوپی تحول بزرگی را در بازرسی صنایع مختلف ایجاد کرده اند. این دستگاه‌ها سرعت
عیب یابی و تعمیرات را بالا می‌برند که باعث می‌شود در بازار بسیار محبوب باشند. مدل‌های معمولی آن‌ها برای ارسال تصاویر به دست کاربرد باید با استفاده از کابل USB به تلفن همراه یا کامپیوتر وصل شوند که این کار زمان زیادی نیاز دارد.

 به همین دلیل، دوربین آندوسکوپی مانیتور دار 30 متری کمک زیادی به مخاطبان می‌کند؛ زیرا دیگر مجبور به اتصال کابل‌های مختلف نیستید و فقط برای شارژ کردن به کابل نیاز خواهید داشت. اول الکترونیک بهترین فروشگاه انواع دوربین‌های بازرسی است که این دوربین را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت به مخاطبان عرضه می‌کند. برای سفارش این دوربین می‌توانید از طریق این صفحه اقدام کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش