نحوه استفاده از دوربین شلنگی مانیتوردار و کاربرد آن

در صورتی که می‌خواهید درون جاهای غیر قابل دسترسی مانند لوله‌ها و قطعات ماشین را مشاهده کنید، توصیه می‌شود خرید دوربین شلنگی مانیتوردار را در راستای کار خود قرار دهید. برای استفاده از این دوربین دیگر نیازی نیست آن را به دوربین متصل کنید. چرا که این دوربین تمامی ایرادات نسل‌های قبلی دوربین شلنگی را برطرف کرده و دیگر نیازی به استفاده از موبایل برای نمایش تصاویر نیست. 

محتویات بسته و نحوه استفاده از دوربین شلنگی مانیتوردار P30+2

زمانی که این دستگاه را از فروشگاه اول الکترونیک تهیه می‌کنید، محتویات زیر را داخل بسته می‌توانید ببینید:

  • مانیتور p30
  • واشر، کلگی قلاب و مگنت برای محافظت لنز یا گرفتن اشیا
  • شلنگ سفت و سخت و انعطاف‌پذیر
  • دوربین صنعتی به همراه دو لنز در قسمت جلویی و کناری نوک شلنگ با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰
  • چراغ led کنار لنزها
  • دارای چراغ قوه پر نور

 

استفاده از دوربین شلنگی مانیتوردار

استفاده از دوربین شلنگی به شرح زیر است:

  1. در قسمت پایینی مانیتور یک دکمه on/off وجود دارد که با آن می‌توانید دوربین را روشن و خاموش کنید.
  2. ابتدا می‌بایست شلنگ دوربین‌دار به مانیتور متصل شود. دقت داشته باشید برای این‌کار نباید روی شلنگ و سوکت اتصال فشاری وارد کنید چرا که با این‌کار سوکت دچار آسیب می‌شود. 
  3. برای استفاده از این ابزار در تاریکی، در قسمت بالایی مانیتور چراغ قوه ای تعبیه شده که می‌توان با دکمه کناری، آن را خاموش یا روشن کرد.
  4. در قسمت پایینی مانیتور یک پورت برای اتصال usb، شارژ و کارت حافظه وجود دارد‌.
  5. در کنار مانیتور ۵ دکمه وجود دارد. از دکمه وسط می‌توان برای فعال کردن دوربین‌ها استفاده کرد. به این صورت که با دوبار فشردن دکمه یک دوربین و مجدد با فشردن همان دکمه روی دو لنز دوربین متمرکز می‌شود. 
  6. جهت تنظیم نورهای چراغ led بغل دوربین، می‌بایست دکمه روشنایی را فشار دهید. با این‌کار، نواری روی مانیتور ایجاد می‌شود. با فشردن همان دکمه می‌توان نور چراغ‌ها را کم یا زیاد کرد. 
  7. برای تنظیمات دوربین شلنگی از دکمه E استفاده کنید. در این قسمت مواردی مانند رزولوشن، زبان، ساعت و نور صفحه تنظیم می‌شود.
  8. برای نمایش تصویر فول اچ دی می‌بایست رزولوشن را روی ۱۹۲۰*۱۰۸۰ تنظیم کنید. همچنین در این منو گزینه‌های حجم کارت حافظه قابل نمایش است. 
  9. با دکمه‌های بالایی و پایینی نیز می‌توانید بین این گزینه‌ها جابجا شوید. 
  10. در قسمت پایینی با فشار دادن دکمه‌ای که نماد دوربین روی آن قرار دارد، می‌توانید از جسم مورد نظر عکس بگیرید.

ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین شلنگی مانیتور دار P30+2

برخی از ویژگی‌های این دوربین باعث شده تا مورد استقبال بسیاری از مشاغل قرار بگیرد. این خصوصیات به شرح زیر است: 

کیفیت دوربین ۲ مگا پیکسل است.

                 - جنس بدنه دوربین کاملا فنری است.

  • باتری داخلی این دوربین ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بوده و می‌تواند به صورت مداوم ۵ تا ۷ ساعت شارژ را نگه دارد. 
  • صفحه نمایش دوربین شلنگی 4/3 اینچ است.
  • این دوربین آپشن‌هایی مانند دو لنز، امکان دید در شب، استاندارد ip68 و ضد آبی دارد.
  • این دوربین فنری مانیتوردار دارای ۱۰ متر سیم بسیار منعطف است که شما آن را به هر طرفی خم کنید، در همان حالت باقی می‌ماند.
  • خیلی راحتی می‌توانید با این دوربین همه جا را ببینید و حتی عکس و فیلم گرفته و ضبط کنید.
  • این دوربین کارت حافظه دارد. به همین دلیل تمامی اطلاعات را می‌توان در داخل آن ذخیره کرد. 
  • دوربین‌های سری قبل این قابلیت‌ها را ندارند، از این جهت دوربین شلنگی مانیتوردار قابل توجه است.

کاربردهای دوربین شلنگی مانیتوردار

دوربین شلنگی مانیتوردار بر خلاف سایر دوربین‌ها دو لنز دارد که در مکان‌های غیر قابل دسترسی مانند چاه‌ها، سوراخ‌ها و حفره‌ها قابل استفاده است. همچنین می‌توانید از این دوربین برای بررسی لوله‌های فاضلاب، زوایای داخلی موتور ماشین، درون بسته بندی‌ها و پالت‌ها در گمرک، باستان شناسی استفاده کنید. از دیگر کاربردهای این دوربین می‌توان به زیست شناسی، تحقیق درمورد لانه پرندگان و موجودات زیر زمینی، صنایع کشتی سازی و خودرو سازی کوچک، حفاری، دیگ بخار متالوژی، صنایع ساخت و ساز عمران، ناظران و کارشناس‌های تایید استاندارد عمرانی و صنعتی اشاره کرد.

کیفیت دوربین شلنگی مانیتوردار

این دوربین دارای دو لنز است که هر کدام کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. هر لنزی که تصویر را مشاهده کند، آن را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد و روی کارت حافظه ذخیره می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید مجدد تصاویر را مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید که کیفیت و وضوح تصویر به دور یا نزدیک بودن دوربین از هدف بستگی دارد. در صورتی که به هدف نزدیک‌تر باشد، تصویر وضوح بیش‌تری دارد. 

امکان دید در شب با دوربین شلنگی مانیتوردار

دوربین شلنگی مانیتوردار، امکان دید در شب را برایتان فراهم می‌کند. به این صورت که دوربین با توجه به این‌که چاه، حفره یا سوراخی که قرار است دوربین در آنجا استفاده شود، ممکن است تاریک باشد، به همین دلیل هم در ساخت شلنگ دوربین از چراغ‌های ال ای دی استفاده کرده‌اند. این چراغ‌ها در کنار دوربین‌های ابتدای شلنگ قرار دارند. در طراحی گذشته دوربین‌های ماینتوردار امکان تنظیم ال ای دی‌های دوربین وجود نداشت. اما سری جدید این دوربین‌ها قابلیت تنظیم نور ال ای دی اطراف را دارند.

جنس بدنه دوربین شلنگی مانیتوردار

جنس این دوربین کاملا فنری و ضد آب است که می‌توانید از آن برای مکان‌هایی که چاه آب و لوله‌های آب دارند، استفاده کنید. با این قابلیت دیگر نیاز نیست که نگران خراب شدن دوربین باشید. یکی از بهترین ویژگی‌های دوربین شلنگی مانیتوردار این است که تمامی ایرادات نسل‌های قبلی دوربین را برطرف ساخته و عملکرد خوبی را ارائه می‌کند. حتی این امکان برایتان وجود دارد که می‌توانید به راحتی تصویر را ببینید و روی آن زوم کنید. 

مشخصات فنی دوربین شلنگی مانیتوردار

  • قبل از اینکه به نحوه استفاده از دوربین شلنگی مانیتوردار توجه کنید، می‌بایست مشخصات فنی آن را بدانید چرا که در طریقه استفاده از آن تاثیر دارد. این ویژگی‌ها به شرح زیر است:
  • قطر بخش دوربین ۸.۲ میلی‌متر است.
  • قطر کابل دوربین ۷ میلی‌متر است.
  • محدوده زاویه دید این دوربین ۶۰ درجه است.
  • محدوده دید این دوربین از ۲ تا ۱۰ سانتی‌متر متغیر است. هرچقدر فاصله هدف یا مانع بیش‌تر یا کم‌تر باشد، به همان میزان، تصویر وضوح خود را از دست می‌دهد. 
  • دمای نگهداری این دوربین ۲۰ منفی الی ۱۸ مثبت سانتی‌گراد است.
  • اندازه دوربین ۷۰*۲۸۰*۳۵۰ میلی‌متر است.
  • وزن خالص این دوربین ۱۰۷۵ گرم است.

چگونه از دوربین شلنگی مانیتور دار استفاده کنیم؟

کار با دوربین شلنگی مانیتور دار بسیار راحت است. همچنین تصاویر درون لوله و مکان‌های باریک را به طور واضحی نشان می‌دهد. می‌توانید حتی نوشته‌های روی کاغذ را با این دوربین شلنگی مشاهده کنید. آ‌پشن‌های جدیدی که این دوربین دارد، در دوربین‌های نسل قبلی نمی‌توان مشاهده کرد. با خرید این دوربین مزایای بسیاری شامل حالتان می‌شود. البته بهتر است دوربین شلنگی مانیتور دار را از فروشگاه‌هایی مانند اول الکترونیک تهیه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت آن کاملا راحت باشد. همچنین این فروشگاه محصول را با قیمت بسیار مناسب و گارانتی تعویض به دستتان می‌رساند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش