بهترین دوربین‌های شلنگی ضد آب

در حفاری، بررسی چاه‌های عمیق و لوله‌ها باید از دوربین شلنگی ضد آب استفاده کرد. در واقع در چنین مکان‌هایی امکان مشاهده محیط با چشم عادی وجود ندارد. اما دوربین شلنگی ضد آب در متراژ‌های متفاوت، مشاهده و دسترسی به حفره‌ها و سوراخ‌های هرچند عمیق را فراهم آورده است. در چنین شرایطی می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر همانند فروشگاه اول الکترونیک به صورت آنلاین با بهترین قیمت، متراژ مناسبی از دوربین شلنگی ضد آب را تهیه کرده و درون هر حفره را با یک صفحه نمایشگر مثل موبایل و تبلت مشاهده کنید. انواع متفاوتی از دوربین شلنگی ضد آب در بازار عرضه می‌شود.

کاربرد دوربین‌های شلنگی ضد آب

 از دوربین‌های شلنگی، تحت عنوان دوربین‌های آندوسکوپی یاد می‌شود. متراژ این شلنگ بسته به هدف کارایی متفاوت است. به راحتی توسط دوربین‌های شلنگی می‌توان به حفره‌های عمیق دسترسی داشت. دوربین ضد آب در سر این شلنگ قرار گرفته‌اند.  کابل یا شلنگ در واقع رابطی بین دوربین و صفحه نمایشگر است. در یک قسمت این کابل دوربین و در سر دیگر پورت کانکتور USB قرار دارد که برای متصل شدن به صفحه نمایشگر مثل لپ تاپ یا گوشی، مناسب است. برخی از کابل‌ها توانایی پشتیبانی از OTG را هم دارند.

 دوربین شلنگی ضد آب یا Snake Eye

 در صنعت، از دوربین شلنگی به عنوان چشم مار Snake Eye، نام می‌برند. توجه داشته باشید که این شلنگ فقط مخصوص کار در حفاری و لوله‌های ساختمانی بوده و در صنایع پزشکی و ورود به اعضای بدن نمی‌توان از آن استفاده کرد.  معمولاً برای  بررسی لوله‌های داخل خانه یا مکان‌های اداری تجاری، دیدن زوایایی از هواکش یا دودکش که قابل دید نیست، حتی قطعات خودرو و ماشین‌های غول پیکر صنعتی، مشاهده انواع مدارک الکترونیک در مکان‌های مختلف مثل فرودگاه‌ها، گمرک یا کشتیرانی  از دوربین شلنگی ضد آب یا چشم مار استفاده می‌کنند. شاید برایتان سوال بوده باشد که در تهیه مستند حیواناتی مانند مورچه، چگونه از زیر زمین با فاصله خیلی نزدیک فیلم یا عکس می‌گیرند؟ برای فیلمبرداری و مستندسازی از حیوانات و جانوران محیط زیست لانه‌های زیرزمینی یا لانه پرندگان نیز از دوربین چشم مار استفاده می‌شود.

 
  

 بهترین دوربین‌های شلنگی ضد آب موجود در بازار

 دوربین‌های شلنگی در انواع مختلف متراژ، تعداد دوربین، کیفیت دوربین، انعطاف پذیری و... موجود هستند. در ابتدا باید هدف خود را از خرید این نوع دوربین مشخص کرده و سپس دوربین مد نظر خود را خریداری کنید.

دوربین شلنگی آندوسکوپی دو دوربینه 20متری

 این دوربین دارای 20 متر کابل فنری انعطاف پذیر است که به راحتی برای جستجو و نجات، مشاهده داخل خط لوله، بازرسی و نظارت تصویری درون موتور و دیوار، لوله فاضلاب و محل‌هایی که غیر قابل دسترسی است، استفاده می‌شود. برای بازرسی بهتر و  در دو جهت، دو عدد دوربین با کیفیت hd بر روی شلنگ تعبیه شده. سمت دیگر کابل دارای پورت c_Type است. که به راحتی به تلفن یا تبلت با سیستم عامل اندروید متصل می‌شود. بدیهی است که شلنگ به حفرات تاریک می‌رود و باید چراغ‌هایی نیز در کنار دوربین قرار بگیرد. دوربین شلنگی، ۶ چراغ ال ای دی در دوربین جلو و یک چراغ برای دوربین کناری دارد. درجه ضد آبی این دوربین IP67 است. کشور سازنده آن کشور چین و برند Inskam بوده که همیشه جز محبوب‌ترین برند دوربین‌های شلنگی شناخته می‌شود.

 
  

 دوربین شلنگی آندوسکوپی ۱۰ متری و ۲۰ متری ۳ در ۱

 در این دوربین شلنگی، چهار چراغ LED  با قابلیت تنظیم نور وجود دارد. کیفیت تصاویر عالی و به صورت VGA300KP و درجه ضد آبی این دوربین IP67 است.  یک عدد دوربین در سر شلنگ تعبیه شده و طول کابل آن بسته به انتخاب مشتری در ۱۰ متر یا ۲۰ متر متغیر است.

دوربین شلنگی ۲۰ متری ۵ مگاپیکسل اتو فوکوس

 این دوربین از جدیدترین مدل‌های دوربین Y108A است  که با قابلیت تصویربرداری HD  و دوربین اتو فوکوس در سال ۲۰۲۲ از شرکت INSKAM وارد بازار شد. متراژ این دوربین ۲۰ متر است که به راحتی برای بررسی و مشاهده کانال‌های هوا و یا حفر چاه‌های عمیق به کار گرفته می‌شود. از استاندارد Ip67 پیروی می‌کند و این یعنی کاملا ضد آب است  و در شرایط محیطی متفاوت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر آن از قابلیت‌های متفاوت این دوربین می‌توان به چرخش ۳۶۰ درجه تصویر و مقایسه تصویر عکاسی شده با تصویر زنده اشاره کرد.‌ در واقع این دوربین بهترین نوع دوربین شلنگی ضد آب به شمار می‌رود. پرتاب نور تا ۲ متر سبب شده که در کاوش‌های باستانی نیز از این دوربین استفاده کنند.

دوربین شلنگی وای فای دو دوربینه 5.5 میلیمتری

دوربین شلنگی ضد آب وای فای، امکان برقراری ارتباط بین دوربین و نمایشگر را بدون در نظر گرفتن سیستم عامل امکان پذیر می‌سازد. کشور چین و برند INSKAM این دوربین حرفه‌ای را عرضه و به کشورهای دیگر صادر می‌کند. جنس کابل آن سخت و انعطافی است که این انعطاف باعث می‌شود تا در هر گودالی وارد شود و به جایی گیر نکند.  دو دوربین همزمان بر روی یک پروب و قطر کوچک 5.5 میلیمتری قرار دارند.

 خرید دوربین شلنگی ضد آب

 دوربین‌های شلنگی ضد آب در محیط‌های گوناگون به منظور مشاهده محیط، مخزن یا حفره‌ای که امکان دید آن وجود ندارد، به کار گرفته می‌شوند. متراژ این دوربین با توجه به نیاز مشتری متفاوت است. تمامی دوربین‌های شلنگی فروشگاه از استاندارد IP67  برخوردار بوده و کاملاً ضد آب تعبیه می‌شوند تا به راحتی و با اطمینان خاطر بتوان در هر حفره و مخزنی کنکاش کرد. کارشناسان فروشگاه اول الکترونیک به صورت دائمی جهت مشاوره و ثبت سفارش در دسترس هستند و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آنها تماس بگیرید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش