بهترین اتوسکوپ موجود در بازار

خرید تجهیزات پزشکی از جمله اتوسکوپ گوش اهمیت زیادی در حفظ سلامت بیماران دارد. از این جهت توصیه می‌شود که بهترین و امن‌ترین دوربین گوش را تهیه کنید. برندهای مختلفی این محصول را به بازار عرضه کرده‌اند، اما بهتر است دستگاهی را تهیه کنید که کار کردن با آن راحت بوده و با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ باشد‌. همچنین این نکته اهمیت دارد که اتوسکوپ نباید به داخل گوش آسیبی وارد کند.

ویژگی‌ ها و کاربردهای دوربین دیدن داخل گوش

یکی از بهترین اتوسکوپ‌های بازار در فروشگاه اول الکترونیک موجود است. این دوربین داخل گوش، آپشن‌های بسیار زیادی دارد که نسبت به دوربین‌های قدیمی کاربردی‌‌تر است. در زیر به مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین گوش پرداخته شده:

  • دوربین اتوسکوپ یا دوربین گوش دارای قابلیت مشاهده تصویر روی اپلیکیشن‌های موبایل اندرویدی را دارد. همچنین از otg یا کامپیوترهای ویندوزی نیز پشتیبانی می‌کند.
  • این اتوسکوپ را می‌توان برای انسان یا حیوان به کار برد.
  • جدیدترین اتوسکوپ دارای گوش پاک کن ۳ در ۱ با ابزار تمیز کننده گوش است.
  • طراحی این اتوسکوپ به نحوی است که یک تکه بوده و نیازی به اتصال usb ندارد‌.
  • پزشک می‌تواند با چراغ‌های led این اتوسکوپ، فیلم زنده گوش را ببیند. همچنین به وسیله آن می‌توان موم گوش را به طور کامل برداشت.
  • این محصول دوربین ۲ مگاپیکسلی ۷۲۰p دارد. با استفاده از این قابلیت امکان دیدن پرده گوش، موم گوش و هر جسم خارجی دیگر فراهم می‌شود.

مشخصات فنی دوربین معاینه داخل گوش مدل visual Earpick

در زیر تمامی مشخصات فنی بهترین مدل اتوسکوپ گوش آمده است:

·        کیفیت بسیار عالی HD ۷۲۰p

·        قطر ۳.۹ میلی‌متری دوربین

·        دوربین ۲ مگا پیکسل

·        کابل انعطاف پذیر و ارگونومی

·        ضد آب

·        قابلیت فیلم و عکسبرداری

·        دارای ۶ چراغ ال ای دی با قابلیت تنظیم نور

·        رنگ سفید

·        فرمت عکس jpeg

·        رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰

·        زاویه دید ۷۰ درجه‌ای

·        درجه ضدآبی ip۵۵

·        دارای پوشش متفاوت همراه

·        سازگاری با سیستم عامل ویندوز، اندروید و xp

·        محتویات داخل جعبه و نحوه استفاده از اتوسکوپ هوشمند

·        این اتوسکوپ هوشمند موجود در فروشگاه اول الکترونیک دارای آداپتور usb که به تمامی usb ها از جمله میکرو usb و کابل تایپ سی سازگار است.

·         دارای ۳ محافظ گوش که از فرو رفتن بیش از اندازه دوربین به داخل گوش جلوگیری می‌کند.

·        دارای ۴ گوشواره و یک کیف قابل حمل است.

چگونگی استفاده از دوربین معاینه داخل گوش هوشمند

نحوه استفاده از این دوربین پزشکی بسیار راحت است به مراحل زیر توجه فرمایید:

1.       ابتدا می‌بایست برنامه را در اتوسکوپ دیجیتال نصب کرده و سپس دوربین گوش را از طریق کابل usb به گوشی خود متصل کنید. سپس دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار دهید. پس از روشن شدن می‌توانید بلافاصله شروع به گرفتن تصاویر از داخل گوش کنید.

2.       چراغ ال ای دی کنار لنز دوربین به شما دید واضحی از درون گوش می‌دهد. نوک دوربین داخل گوش نازک بوده و ضخامتی معادل ۳.۹ میلی‌متر دارد. از این رو برای حیوانات، بزرگسالان و‌کودکان کاملا ایمن است.

3.       ۳ عدد اسپکولوم موجود برای جلوگیری بیش از حد دوربین به داخل تعبیه شده که از آسیب به گوشتان جلوگیری می‌کند. لطفا پس از هر بار استفاده از این محافظ‌ها را با الکل در دمای ۲۱۲ درجه سانتی‌گراد به مدت ۵ دقیقه ضدعفونی کنید.

4.       این دستگاه دارای فاصله کانونی ۱ اینچی است. به این صورت که واضح‌ترین تصویر از گوش را می‌توانید ببینید. می‌بایست مطمئن شوید که فاصله صحیح بین پروب و گوش بیمار برای جلوگیری از تار شدن تصاویر، تنظیم شده است‌. این موضوع از آسیب دیدگی گوش جلوگیری می‌کند. چرا که پروب را از پرده گوش ظریف دور نگه می‌دارد.

نکات مهم هنگام خرید دوربین دیدن داخل گوش

هنگام خرید بهترین اتوسکوپ می‌بایست نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بهترین مدل و بهترین نوع دوربین گوش را تهیه کنید. برخی از این نکات در زیر شرح داده شده است:

·        اندازه اتوسکوپ: اتوسکوپ‌ها در اندازه‌های رومیزی و جیبی تولید می‌شوند‌.‌ اتوسکوپ‌های جیبی عمر کوتاه‌تری نسبت به نوع رومیزی دارند.

·        نوع و مدل اسپکولوم: اسپوکولوم‌ها دو نوع یک‌بار مصرف و چندبار مصرف دارند. بهتر است به یک بار مصرف بودن اسپکولوم‌ها توجه کنید.

·        نوع لامپ دوربین گوش: لامپ‌های رشته‌ای و led در این دوربین‌ها استفاده می‌شوند. لامپ‌های رشته‌ای نمی‌توانند جزئیات دقیقی را در اختیارتان قرار دهند. از این رو بهتر است لامپ‌های led انتخاب شما باشد.

·        قیمت اتوسکوپ: قیمت دوربین دیدن داخل گوش به عواملی مانند اندازه، نوع و برند این دوربین بستگی دارد که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد. همچنین این نکته را فراموش نکنید که بهتر است با پرداخت هزینه بیش‌تر، اتوسکوپ با کیفیتی را تهیه کرده و کیفیت را فدای کمیت نکنید.

خرید بهترین اتوسکوپ موجود در بازار

بهترین برند اتوسکوپ visual Earpick موجود در فروشگاه اول الکترونیک قابلیت‌های بسیار زیادی داشته که به همین دلیل مورد توجه پزشکان قرار گرفته است. با تهیه این دوربین به دلیل وجود لامپ‌های ال ای دی تصویر واضحی از درون گوش در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای خرید اتوسکوپ visual Earpick روی این لینک کلیک کنید. توجه به نکاتی مانند اندازه، قیمت و نوع این دوربین باعث می‌شود که خرید راحت‌تری را تجربه کنید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش