بروزترین ویدیو برسوکوپ چهار جهته و ۳۶۰ درجه

اندازه گیری فاصله اجسام و همچنین دمای موجود در مناطق غیر قابل دسترس مانند لوله‌ها و قطعات صنعتی امر مهمی تلقی می‌شود. برای این‌کار داشتن دستگاهی مانند اندوسکوپ‌های معمولی کفایت نمی‌کند. با خرید ویدئو بروسکوپ می‌توانید همزمان از اجسام عکسبرداری و فیلمبرداری کرده و همچنین فاصله آن‌ها را مشاهده کنید چرا که پراب چرخشی امکان دیدن اجسام را در زوایای مختلف، فراهم می‌کند. مشاهده اجسام حتی در تاریکی با داشتن ledهای دوربین این دستگاه میسر می‌شود. از این جهت بهتر است برای راحتی کارتان این دستگاه را تهیه کنید.

انواع ویدئو بروسکوپ را می‌توانید در فروشگاه اول الکترونیک پیدا کنید. برخی از جدیدترین مدل‌های این دستگاه شامل موارد زیر است:

معرفی بروسکوپ ۳۶۰ درجه چرخشی مدل inskam805

                        این بروسکوپ با پراب چرخشی یکی از بهترین و جدیدترین بروسکوپ‌های موجود در بازار است. این دوربین با قابلیت چرخشی که دارد، از آن در صنایع صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه با قابلیت اتصال به انواع گوشی و تبلت های اندروئیدی دیگر نیازی به هیچ قطعه جانبی مدارد و همچنین ارزانترین مدل دوربین چرخشی 360 درجه ای در بازار ایران می باشد ‌. این ویدئو بروسکوپ با پراب چرخشی ۳۶۰ درجه بسیار باکیفیت بوده و حتی با برندهای آمریکایی نیز برابری می‌کند. برند inskam با توجه به تجربیات گسترده‌ای که در زمینه تولید انواع دوربین شلنگی، ویدیو بروسکوپ‌ها و میکروسکوپ‌های دیجیتالی دارد  توانسته رتبه اول را در این صنعت از آن خود کند. مشخصات این محصول انحصاری به شرح زیر است:

·                     کشور سازنده: چین

·                     برند: inskam

·                     جنس کابل: سخت انعطافی

·                     طول کابل: ۰.۸ متری

·                     تعداد دوربین‌: یکی در جلو

·                     نوع پراب: قابل کنترل ۳۶۰ درجه

·                     صفحه نمایش لمسی: ندارد

ویدیو بروسکوپ چهار جهته مدل Ralcam F608

 این مدل دوربین علاوه بر اینکه امکان کنترل دوربین در تمام جهات و بصورت 360 درجه ای را فراهم می سازد  مجهز به قابلیت  اندازه گیری دمای سر پراب دوربین نیز می باشد که می‌تواند به شما کمک شایانی نماید. همچنین در صورت افزایش دما در سر دوربین، دستگاه برای محافظت از سیستم دوربین را خاموش می‌کند تا آسیب زیادی به دوربین وارد نشود. قبلیت‌های این دوربین در زیر آمده است:

·                     گردش ۳۶۰ درجه به صورت چهار جهته

·                     دارای تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰p و فول اچ دی

·                     امکان ضبط تصاویر فقط با یک کلیک

·                     دارای باتری پر قدرت ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با کارکرد مداوم تا ۶ ساعت

·                     دارای led های پرنور در سر دوربین

·                     قابلیت محافظت از سیستم در دمای بالا

·                     دمای کارکرد بین ۱۰- تا ۵۰+

·                     طول کابل پراب ۱ متر تا 3 متر

·                     قطر دوربین ۸ میلی‌متر

·                     پورت usb میکرو، type c و isb کامپیوتر

ویدئو بروسکوپ چیست؟

دستگاه ویدئو‌بروسکوپ در واقع یک نوع دوربین نظارتی بوده و برای بررسی مکان‌هایی که امکان مشاهده و دسترسی وجود ندارد، استفاده می‌شود. شما می‌توانید از طریق پراب چرخشی به نقاط مورد نظر رفته و ویدئو ضبط کرده یا عکسبرداری کنید. کابل قابل اتصال به ویدئو بروسکوپ یک لنز دوربین و یک نمایشگر بزرگ رنگی دارد تا استفاده از آن راحت باشد. رابط کاربری این دستگاه بسیار ساده بوده از این جهت به راحتی قابل استفاده است. همچنین ویدئو بروسکوپ می‌تواند فاصله اجسامی که در مسیر پراب خود قرار دارد را اندازه‌گیری کند. به طور مثال در یک دستگاهی که به تعمیرات داخلی نیاز دارد، اما نمی‌توان آن را باز کرده و مشکل آن را رفع کرد، می‌توانید این دستگاه را به کار برد. مسیرهایی که توسط پراب قابل عبور کردن هستند، از طریق ویدئو بروسکوپ شناسایی شده که این دستگاه امکان اندازه گیری ابعاد اجسامی را که در مسیر قرار دارند، فراهم می‌کند.

ویژگی‌ های انواع ویدئو بروسکوپ

طول و قطر پراب ویدیو بروسکوپ در برندهای مختلف، متفاوت بوده و بین 1 تا ۳۰ متر تغییر می‌کند. قطر پراب فایبر اسکوپ‌ها در سایزهای1.2 تا 8 میلی‌متر متغییراست. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به عکسبرداری و فیلمبرداری همزمان اشاره کرد. به این‌ نکته توجه داشته باشید که ابعاد لنز این دوربین در مدل‌های مختلف متفاوت است و قابلیت این را دارند که در زوایای مختلف بچرخند. ویدیو بروسکوپ‌های صنعتی به صورت یک جهته و ثابت طراحی می‌شوند. چرا که تجهیزات انعطاف پذیر استهلاک زیادی دارند و از این رو می‌بایست برای تعمیر و نگهداری آن‌ها  هزینه پرداخت کنید. جهت بازرسی درون مخازن و مجراهای بسته می‌بایست سر بروسکوپ را بچرخانید. برای این‌کار و تغییر جهت از قابلیت سیم کشی استفاده شده است. البته این سیم‌ها پس از مدتی استفاده کردن، کیفیت خود را از دست داده و نیاز به تعمیر دارند. این دستگاه‌ها می‌تواند تمامی داده‌های حاصل از اندازه‌گیری را به صورت بی‌سیم انتقال دهند. بروسکوپ چرخشی حتی در محیط‌های سخت مانند دمای بالا، باران و نقاط غبارآلود کار می‌کند. مدل‌های بروز و پیشرفته این دستگاه که در فروشگاه اول الکترونیک موجود است، قابلیت اتصال به گوشی اندرویدی را دارند و شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را در گوشی مشاهده کنید. دوربین‌های این دستگاه فلش کارت را پشتیبانی کرده و درجه حفاظت ip۶۷ را دارند.

طریق استفاده از بروسکوپ چرخشی

قبل از استفاده از این دستگاه می‌بایست با قطعات آن آشنا شده و نحوه کار کردن با آن را آموزش ببینید. قطعات کاربردی این دستگاه شامل موارد زیر است:

·                     صفحه نمایشگر

·                     پنل کنترلی

·                     قفل چرخشی

·                     واحد مفصل بندی ۴ طرفه برای افزایش یا کاهش میدان دید و جابجایی نمای تصویر قابل مشاهده

·                     دستگیره کنترل منبع نور یکپارچه

·                     انتهای دوربرد

·                     محافظ سیم منعطف یا خمش سیم

·                     پراب

فایبر اسکوپ و بورسکوپ از اجزای تشکیل دهنده ویدئو بروسکوپ محسوب می‌شوند که فیبرهای یکپارچه و منعطف دارند. پراب دستگاه قابل چرخش در چهار جهت بوده که زاویه دید تعریف شده برای آن ۱۴۰ درجه بوده که دستگاه برای عبور از لوله‌های خمیده، افقی و عمودی است. بروسکوپ یک ابزار نوری دارای پراب دارد. سر این پراب، دوربین کار شده که باعث افزایش روشنایی و کنتراست در سیستم نوری تعبیه شده می‌شود.

طریقه انتقال تصاویر در ویدئو برسکوپ

نحوه انتقال تصویر در این دستگاه به این صورت است که یک تصویر از طریق عدسی، از جسمی که به آن نور تابیده می‌شود، ثبت شده و توسط چشمی آن بزرگنمایی شده و قابل مشاهده است. عملکرد ویدیو بروسکوپ چرخشی تقریبا مشابه پروسکوپ معمولی است. اما در این دستگاه از یک دوربین فیلمبرداری در انتهای پراب استفاده می‌شود که نور حاصل از فلش دوربین‌ها برای ثبت تصاویر از اعماق تجهیزات مختلف و فضاهای تاریک را فراهم می‌کند.

بهترین ویدیو بروسکوپ چرخشی

ویدیو برسکوپ‌ها همانند اندوسکوپ‌های معمولی هستند‌. با این تفاوت که در انتهای آن‌ها پراب چرخشی وجود دارد که امکان چرخش را در ۴ جهت فراهم می‌کند. شما می‌توانید با بهترین محصول موجود در بازار از تصاویر مورد نظرتان عکس و فیلم تهیه کنید. حتی این دستگاه را می‌توانید در محیط‌های سخت آب و هوایی نیز به کار ببرید‌. برای خرید این محصول مراجعه به فروشگاه‌های معتبر را فراموش نکنید چرا که این فروشگاه‌ها محصول باکیفیت و قیمت مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهند‌.

جهت خرید این محصول از فروشگاه اول الکترونیک روی این لینک کلیک کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش