آموزش دقیق نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی

پیشرفت تکنولوژی هر روز موجب آسان شدن زندگی انسان­ها می­شود. یکی از این تکنولوژی­ها دوربین شلنگی است که می­توان از آن برای دید بهتر فضاهای تنگ و غیرقابل دسترس استفاده کرد. برای استفاده از این ویژگی، ابتدا باید نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی را بلد باشید.

 

 

اتصال دوربین شلنگی برای گوشی های هوشمند اندرویدی

 

نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی با استفاده از سیم USB، Wi-Fi یا بلوتوث امکان پذیر است. بیایید هر یک از این گزینه‌ها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

 

از طریق USB

نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی توسط USB بسیار آسان است. سازندگان مدرن گوشی های هوشمند سعی می‌کنند با تجهیز دستگاه‌ها به پورت‌های Micro USB Type C به جای MicroUSB معمول، محصولات خود را فشرده نگه‌دارند. به همین دلیل، برای استفاده از ابزارهای شخص ثالث، باید آداپتور OTG مناسب تهیه کنید. قبل از خرید آداپتور، مطمئن شوید که فناوری On The Go توسط ابزار مبتنی بر اندروید که دوربین شلنگی به آن متصل می‌شود، پشتیبانی می‌شود.

برای اتصال دوربین شلنگی USB به اندروید، فقط باید کابل‌ها را در شکاف‌های مناسب قرار دهید. سپس باید منتظر فعال شدن خودکار دستگاه باشید یا آن را به صورت دستی انجام دهید. پس از این اقدامات دوربین می‌تواند برای هدف موردنظر خود استفاده شود. اگر دوربین شلنگی به گوشی هوشمند متصل نشود، نشان‌دهنده ناسازگاری دستگاه‌ها است، بنابراین بهتر است دوربین شلنگی را با یک مدل مناسب از نمایندگی تعویض کنید. نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی از طریق USB را دانستیم. حالا به سراغ سایر روش­ها می­رویم.

 

از طریق وای فای

نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی از طریق وای­فای راهی است که پیشرفت علم، پیش روی ما گذاشته است. دوربین شلنگی‌های پیشرفته‌تر از طریق یک شبکه بی‌سیم به تلفن‌های هوشمند و تبلت­ها متصل می‌شوند. در این حالت ابتدا باید دکمه پاور روی دستگاه را فشار دهید. در همان زمان شبکه بی‌سیم راه‌اندازی می‌شود. از این طریق باید در تلفن هوشمند خود به آن وصل شوید:

 

نوار ابزار دسترسی سریع را با کشیدن از بالا به پایین، باز کنید.

به شبکه‌های وای فای بروید.

Wi-Fi را فعال کنید و روی شبکه حاوی نام دوربین شلنگی ضربه بزنید.

رمز عبور را از دفترچه راهنمای دوربین مشخص کنید یا ارقام را به ترتیب از 1 تا 8 وارد کنید.

سپس دوربین استاندارد، به طور خودکار در ابزار شما باز می‌شود. در صورت تمایل، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث از فروشگاه رسمی برنامه Google Play و یا کافه بازار استفاده کنید.

 

از طریق بلوتوث

این روش قدیمی است و در گوشی­های اندرویدی جدید قابل پشتیبانی نیست. اما نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی  با بلوتوث را در اینجا به شما خواهیم گفت. باید روش زیر را برای اتصال دوربین شلنگی به اندروید انجام دهید:

 

بلوتوث را در گوشی هوشمند خود فعال کنید.

به تنظیمات بلوتوث بروید و روی دستگاه موردنظر (نام دوربین) کلیک کنید تا جفت شود.

عمل را با دکمه "بله" تأیید کنید.

قدم بعدی استفاده از دوربین شلنگی است. پس‌ازآنجام این مراحل، باید به سراغ نرم‌افزار ساخت عکس و فیلم رفته و شروع به استفاده از دستگاه برای هدف موردنظر خود کنید.

فناوری بلوتوث انرژی زیادی مصرف می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود قبل از اتصال دوربین شلنگی، دستگاه اندرویدی خود را حداکثر شارژ کنید.

 

استفاده از برنامه‌های شخص ثالث

برای کمک به کاربران و راحتی نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی، توسعه‌دهندگان مدت‌هاست که چندین برنامه کاربردی ایجاد کرده‌اند که اتصال دوربین شلنگی و استفاده از آن در آینده را آسان‌تر می‌کند. کارشناسان ما چهار مورد از بهترین برنامه‌ها را شناسایی کرده‌اند که می‌توانند تقریباً هر درخواستی که کاربر داشته باشد را بدون ایجاد مشکلات غیرضروری برآورده کنند.

 

Inskam

قیمت: رایگان

رایج‌ترین برنامه دوربین شلنگی اندروید با اکثر دوربین‌های USB و Wi-Fi سازگار است. این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچ مهارت خاصی عکس بگیرید و دستگاه را کنترل کنید.

 

پس از مراحلی که در بالا توضیح داده شد، باید برنامه را باز کنید و منتظر بمانید تا تصویر دوربین خارجی روی صفحه ظاهر شود. می‌توانید از آن برای ایجاد فیلم‌ها و عکس‌ها و همچنین برای آینه و چرخش تصویر استفاده کنید.

 

باید به تنظیمات ابزار داخلی اشاره کرد. لیست آن‌ها شامل حالت ویدئو و پارامترهای نمایش واترمارک است. آن‌ها مطمئناً برای کاربری که حداقل درک کمی از کنترل دوربین شلنگی دارد ضروری خواهد بود.

 

AN98

قیمت: رایگان

این برنامه، یک برنامه بسیار خوب است که منحصراً برای استفاده با دوربین شلنگی طراحی شده است. این برنامه تفاوت چندانی با برنامه قبلی ندارد و همان عملکردها را انجام می‌دهد.

مانند مورد قبلی، ابتدا باید دستگاه خود را به گجت اندرویدی خود متصل کنید. برای دسترسی به تصویر در گوشی هوشمند یا تبلت خود، باید برنامه کاربردی را اجرا کنید و منتظر بمانید تا بارگیری شود. پس‌ازآن کاربر به عملکردهای ایجاد عکس و ضبط ویدیو، ذخیره این فایل­ها در حافظه دستگاه، چرخش و آینه تصویر دسترسی دارد.

 

تنها تفاوت با برنامه Inskam عدم وجود منوی مجزا است؛ و تنها چیزی که کاربر می‌تواند به صورت دستی تغییر دهد، ناحیه عکس‌برداری هنگام گرفتن عکس یا فیلم است. برنامه AN98 پس ازبرنامهInskam   در جایگاه دوم قرار دارد، بنابراین استفاده از آن تنها در صورتی مناسب است که نمای OTG با مدل دوربین شلنگی خریداری‌شده ناسازگار باشد.

 

CameraFi

 

قیمت: رایگان

برخلاف نرم‌افزارهای قبلی، این اپلیکیشن در اصل برای دوربین­های اصلی طراحی شده است؛ و با بیشتر دستگاه‌ها سازگاری ندارد، اما از مدل‌های محبوب پشتیبانی می‌کند. پس از اتصال دوربین شلنگی به گوشی، باید برنامه را اجرا کنید و مجوزهای درخواستی را بدهید. پس از به‌روزرسانی تصویر، می‌توانید کنترل دوربین را شروع کنید. نحوه اتصال دوربین شلنگی به گوشی اندرویدی با این نرم­فزار آسان است. در اینجا کاربر گزینه‌هایی برای کنترل موقعیت فریم، روشنایی، کنتراست تصویر و غیره دارد.

تنها ایراد آن تعداد زیاد تبلیغات است که کاملاً در هر صفحه وجود دارد؛ و غیرفعال کردن تبلیغات مزاحم فقط در نسخه پولی نرم‌افزار موجود است.

 

veiw Wi-Fi

 

قیمت: رایگان

گزینه ایدئال برای کار با دستگاه‌های بی‌سیم کاربران را کمتر از رقبای خود خوشحال می‌کند. مراحل اول استفاده از این نرم‌افزار هیچ تفاوتی با برنامه‌های قبلی ندارد: دوربین شلنگی را مطابق دستورالعمل‌های توضیح داده‌شده در بالا وصل کنید، برنامه کاربردی را اجرا کنید و منتظر بمانید تا تصویر بارگیری شود.

 

جمع‌بندی:

دوربین شلنگی یکی از بهترین دوربین­ها برای مشاهده مکان­های غیرقابل دسترسی است. برای اتصال آن به گوشی اندرویدی می­توانید از طریق پورت USB، بلوتوث و یا روش وای فای استفاده کنید. اگر به دنبال استفاده حرفه‌ای‌تر به دوربین شلنگی هستید. می­توانید از نرم‌افزارهای معرفی‌شده استفاده کنید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش