بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی حال حاضر بازار ایران کدام است؟

بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی کدام است؟

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که اگر بتوانید به گوشه و کنار خانه، لوازم‌خانگی، ماشین و موارد دیگر نگاه کنید، چگونه خواهد بود؟ خوب، دیگر لازم نیست تعجب کنید، زیرا می‌توانید تمام آن فضاها را با بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی بررسی کنید. تلفن هوشمند اندرویدی آن‌قدر انعطاف‌پذیر است که حتی می‌توانید از گوشی خود به‌عنوان دوربین مداربسته استفاده کنید.

 

با بهترین دوربین شلنگی موجود در بازار ایران برای گوشی اندرویدی، می‌توانید فضاهای کوچکی مانند لوله‌های تخلیه، و تهویه، کانال کولر و غیره را بدون زحمت بررسی کنید، و به‌راحتی از طریق درگاه USB ، OTG دستگاه شما و Wi-Fi نصب و متصل می‌شود. جستجوی بهترین دوربین شلنگی برای گوشی های اندرویدی ممکن است مشکل‌ساز و وقت‌گیر باشد. بنابراین، ما فهرستی از بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی را که به‌خوبی با گوشی هوشمند شما کار می‌کند، گردآوری کرده‌ایم.

 

دوربین شلنگی چیست؟

دوربین شلنگی که بانام دوربین آندوسکوپی نیز شناخته می­شود. برای انتقال تصاویر از داخل بدن یا اندام‌هایی مانند گوش، معده و دهان استفاده می‌شود اما کاربردهای دیگری نظیر دیدن نقاط دور از دسترس مثل کانال­ها یا مکان­های تنگ را دارد. بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی، دارای لوله‌ای بلند، نازک و انعطاف‌پذیر است که یک دوربین در انتها و همچنین منبع نور برای مشاهده واضح با دوربین است.

بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی

 

1. دوربین  شلنگی Inskam 5MP USB-C

این دوربین شلنگی جدید USB-Cاز شرکت Inskam می‌تواند با هر رابط Type-C یا micro-USB کار کند. این کابل دارای یک کابل نیمه سفت است که می‌تواند در حین مشاهده در مکان‌های محدود خم شود و شکل خود را حفظ کند.

با دوربین 11میلی‌متری آن، رسیدن به کنج و گوشه‌های خانه دشوار نخواهد بود. همچنین، روی دستگاه‌های Android 4 که از عملکردهای OTG و UVC پشتیبانی می‌کنند، کار می‌کند.

 

امکانات:

بالاترین وضوح 2592 x 1944

حس‌گر 5.0 مگاپیکسل

سازگاری با ویندوز، مک و گوشی های هوشمند از طریق USB

ضد آب (IP67)

 

2. دوربین شلنگی صنعتی دو لنز Inskam

 

Inskam دارای یک دوربین بازرسی دو لنز 1080P با میدان دید (FOV 70 درجه) است. دوربین جلو به شما کمک می‌کند تا زوایای مختلف را مشاهده کنید. دوربین بازرسی بی‌سیم HD دارد و در صورت شارژ کامل، کار با آن آسان است. و می­توان گفت بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی است. این دوربین به طور کامل نیازهای شمارا برآورده می‌کند و دارای سه صفحه‌نمایش است، تصویر جلو، تصویر کناری، و آخرین مورد هم تصویر جلو و هم تصویر کناری است. همچنین یک دکمه در بالا برای جابجایی از دوربین جلو به جانبی وجود دارد. این دوربین بازرسی با لنز دوگانه به همراه لوازم جانبی مفید ارائه می‌شود و می‌توان آن را به یک دوربین بورسکوپی ضد آب برای استفاده از آهنرباهای مختلف برای تعمیر یا حذف اشیا متصل کرد. با هر دو دستگاه اندروید و iOS با دوربین بازرسی HD سازگار است.

 

امکانات:

بالاترین رزولوشن 1080p

حس‌گر 2*2 مگاپیکسل

کابل 10 متر تا 20 متر کابل نیمه سفت‌وسخت مار

پروب ضد آب IP67

 

 

3. دوربین شلنگی وای فای 5.0 مگاپیکسلی اول الکترونیک برای اندروید

 

این محصول حتی در حال حاضر نیز پرفروش‌ترین محصول بوده است و بهترین دوربین شلنگی برای گوشی اندرویدی از نظر کاربران است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا این محصول خاص یکی از انتخاب­هایی است که در حین انجام بازرسی در خانه و محل کار، شمارا از مشکلات نجات می‌دهد.

 

این دوربین شلنگی 5.0 مگاپیکسلی اول الکترونیک برای اندروید و IOS بی‌سیم است، بنابراین برای انجام کار نیازی به حمل آداپتور یا کابل اضافی ندارید. سیگنال Wi-Fi برای اتصال به تلفن اندرویدی و یا آیفون شما کافی است. این دوربین برخلاف نسخه قبلی خود دارای دکمه‌ای برای ثبت تصاویر راحت‌تر است. در همین حال، با گوشی‌های هوشمند اندروید 4.2 و بالاتر و iOS 8.0 و بالاتر کار می‌کند.

 

این دوربین شلنگی اندروید و IOSبرای انواع شرایط مانند مناطق مرطوب مناسب است و می‌تواند تصاویر متمایز از مکان‌های کم‌نور و تاریک را با وضوح 2592×1944 نمایش دهد. با قطر نازک و کابل بلند خود، به‌راحتی می‌تواند در شکاف‌ها و سوراخ‌های کوچکی که دست‌ها و چشم‌های شما به آن‌ها دسترسی ندارند، وارد شود. دوربین آن دارای یک کابل نیمه خم شدنی است که می‌تواند به‌راحتی در هر مکان محدود خم شود. همچنین دارای چهارو یا شش چراغ LED قابل تنظیم در نوک دوربین خود برای بهبود نور در مناطق تاریک یا کم‌نور است. ازاین‌رو کیفیت تصویر بهتر است. این دوربین همچنین از قابلیت اتوفوکوس پشتیبانی کرده که سبب ارائه تصاویر بسیار با کیفیت و وضوح عالی میگردد.

 

امکانات:

بالاترین وضوح 2592×1944

محدوده کانونی 2.76 اینچ تا 15.7 اینچ

کابل 10 متری کابل نیمه سفت‌وسخت

ضد آب (IP67)

عمر باتری 1500 میلی آمپر ساعت

 

4. دوربین شلنگی USB برای تلفن اندروید OTG

 

این دوربین شلنگی USB دارای سیم نیمه سخت و دوربینی 5.5 میلی‌متر بسیار نازک است و می‌توان از آن برای عبور از مناطقی که دسترسی به آن سخت است، حتی در مکان‌های باریک و محدود استفاده کرد. کابل‌های نیمه سفت آن را می‌توان به شکل دلخواه تنظیم کرد تا برای کنترل آسان‌تر استفاده شود.

 

Type-C رابط‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و کاملاً برای تلفن‌های اندرویدی OTG، لپ‌تاپ‌ها و حتی برای مک بوک سفارشی‌شده است. در انتهای کابل تعدادی لوازم جانبی وجود دارد که شامل قلاب، آهنربا و آینه می‌شود. این دوربین دارای شش چراغ LED قابل تنظیم در اطراف دوربین است تا بتوانید تصاویر را به‌وضوح در تاریکی مشاهده کنید.

 

امکانات

بالاترین رزولوشن 1280*720 و 640*480

حس‌گر Cosmos Sensor- مگاپیکسل

کابل 1 متری تا 20 متری نیمه سفت‌وسخت

IP67 ضد آب

زاویه دید 66 درجه

 

Gdear Bluefire

جدا از دوربین شلنگی بی‌سیم اندروید اول الکترونیک ، این محصول نیز بهترین انتخاب است. این دوربین شلنگی BlueFire برای اندروید از آخرین فناوری پیشرفته Wi-Fi استفاده می‌کند و پس از اتصال به Wi-Fi کاملاً سازگار است.

 

برخلاف سایر دوربین شلنگی‌های سنتی موجود در بازار، این دوربین شلنگی WIFI می‌تواند آیفون‌های بالاتر از IOS 6/ iPad و تلفن‌های Android بالاتر از 4.4 یا گوشی‌های هوشمند/تبلت‌های سامسونگ را پشتیبانی کند. همچنین از 2-4 تلفن همراه یا iPad/تبلت به طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که این دوربین شلنگی نمی‌تواند ضبط ویدیویی برای سیستم IOS کمتر از 8.0 را پشتیبانی کند و نکته دیگر این است که لطفاً رمز وای فای را خودتان تنظیم مجدد نکنید وگرنه دوربین شلنگی آن را گم خواهد کرد. این دوربین، درست مانند دوربین اول الکترونیک، دارای یک دوربین ضد آب اما با قطر 8 میلی‌متر است که به طور مناسبی کوچک‌تر است. دوربین شلنگی 10 متری Gdear BlueFire دارای یک کابل نیمه سفت‌وسخت است که به شما امکان می‌دهد جهت دوربین را کنترل کنید، به‌خصوص در فضاهای محدود کوچکی که به‌سختی دیده می‌شود.

 

این دوربین دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی CMOS HD برای فیلم‌ها و تصاویر HD است و حتی دارای شش چراغ LED قابل تنظیم در اطراف دوربین است تا بتوانید فضاهای تاریک را به‌وضوح ببینید. لطفاً توجه داشته باشید که داغ شدن دوربین طبیعی است، به‌خصوص زمانی که LED در روشن‌ترین حالت خود قرار دارد، اگرچه این روی طول عمر این دوربین شلنگی تأثیری نخواهد داشت.

 

امکانات:

بالاترین رزولوشن 1280×720

حس‌گر 2 مگاپیکسلی CMOS

کابل 33 فوت کابل نیمه سفت‌وسخت

ضد آب (IP67)

عمر باتری 500 میلی آمپر ساعت

 

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش