قابلیت های دوربین شلنگی اندروید

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که بتوانید به‌تمامی نقاط کور و گوشه‌وکنار خانه خود، لوازم‌خانگی، ماشین و دیگر موارد نگاه کنید و از آن‌ها تصویربرداری کنید؟ لازم نیست تعجب کنید، زیرا می‌توانید تمام فضاهای کوچک را با دوربین آندوسکوپی تلفن همراه کاملاً مورد بررسی قرار دهید. شما می‌توانید از تلفن هوشمند اندرویدی خود برای تقریباً هر نقطه‌ای استفاده کنید. دوربین شلنگی اندروید به‌قدری انعطاف‌پذیر و نرم است که حتی می‌توانید از گوشی خود به‌عنوان دوربین مداربسته نیز استفاده کنید.
علاوه‌برآن، این محصول، تعدادی دوربین آندوسکوپی و تصویربرداری حرارتی برای سیستم‌عامل اندروید نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بررسی مشکلات اطراف خانه خود استفاده کنید. با این محصولات می‌توانید فضاهای کوچکی مانند لوله‌های تخلیه را بدون تماس جسمی بررسی کنید و به‌راحتی از طریق درگاه USB OTG دستگاه شما یا Wi-Fi آن‌ها را مشاهده کنید. جستجوی بهترین دوربین برای گوشی‌های اندرویدی ممکن است مشکل‌ساز و وقت‌گیر باشد؛ بنابراین، ما عوامل موثر بر انتخاب بهترین دوربین‌ها را که به‌خوبی با گوشی هوشمند شما کار می‌کنند، گردآوری کرده‌ایم.

توضیح کامل ویژگی ها و  ابعاد محصولات انتخابی

در این قسمت از مقاله ما به بررسی ویژگی‌های دوربین شلنگی اندروید می‌پردازیم. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به انتقال تصاویر از داخل بدن یا اندام‌هایی مانند گوش، حلق، معده و دهان به صفحه‌نمایش تلفن همراه نام برد که این دستگاه، معروف به آندوسکوپ است؛ آندوسکوپ لوله‌ای بلند، نازک و بسیار انعطاف‌پذیر است که دوربین آن در یک سر آن قرار دارد و همچنین یک منبع نور با کیفیت برای مشاهده واضح‌تر اندام‌های داخلی بدن در کنار دوربین قرار گرفته‌است. با استفاده از این محصول می‌توان برای تشخیص طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها استفاده کرد و نتایج توسط متخصصان و پزشکان، مورد بررسی قرار گیرد.
از دیگر کاربردهای دوربین شلنگی اندروید، می‌توان به مشاهده لوله‌ها، چاه‌ها، دیوارها، سقف‌ها، خودروها، حفره‌ها و هر جایی که دور از دید شما است، اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت، می‌توان بسیاری از خسارت‌ها را پیش‌بینی کرد و از وقوع آن‌ها جلوگیری کرد.

دوربین شلنگی اندروید، مدل AW15

این دوربین شلنگی اندروید، یکی از بهترین دوربین‌های آندوسکوپی است که می‌تواند با هر رابط Type-C یا micro-USB کار کند و ارتباط برقرار نماید. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ابعاد 100 سانتی‌متری و وزن پایین 200 گرمی آن اشاره کرد. کیفیت دوربین آن 1.3 مگاپیکسل رزولوشن تصویر دارد و قطر آن 5.5 میلی‌متر است. همچنین دارای ۶ عدد LED سفید با قابلیت تنظیم نور است و علاوه‌بر ضد آب بودن (استاندارد بین‌المللی IP67)، در محیط‌هایی تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی‌گراد نیز می‌شود از این دوربین استفاده کرد. مانند تمامی دوربین‌ها، قابلیت فیلم‌برداری نیز داشته و علاوه بر تلفن همراه، می‌توان آن را به لپ‌تاپ یا رایانه شخصی خانه یا محل کار نیز متصل کرد.
اما آخرین و مهم‌ترین نکته این قسمت، قیمت این محصول باور نکردنی و عالی است که تقریبا بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان برای طول کابل 1 متری است و باتوجه‌به ویژگی‌هایی که برای شما نام بردیم، واقعا قیمت بسیار پایینی است و خرید آن کاملاً به‌صرفه است.

قیمت دوربین‌های شلنگی اندروید

در این قسمت از مقاله به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین شلنگی اندروید می‌پردازیم. همان‌طور که می‌دانید، انواع بسیار متفاوت و زیادی از دوربین‌های شلنگی در بازار تحت فروشندگان متفاوتی تهیه شده‌اند. باتوجه‌به برند و مدل انتخابی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متفاوت هر محصول و در آخر، فروشگاهی که این دوربین را برای فروش گذاشته است، قیمت دوربین شلنگی را تعیین می‌کنند. به‌طورکلی این محصول در بازار از قیمت ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و هر چه ویژگی‌های این دوربین خاص‌تر و بهتر شود، قیمت آن نیز به‌مراتب بالاتر می‌رود. حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از نهایی کردن خرید خود، استعلام قیمت از وبگاه‌ها و فروشگاه‌های معتبر را داشته‌باشد تا با کمترین قیمت، بهترین دوربین آندوسکوپی تلفن همراه را خریداری نمایید. پیشنهاد ما سایت اول الکترونیک است که یکی از این سایت‌های معتبر و معروف، است که دارای تنوع بالا و محصولات با کیفیت است.

مقاومت در آب با استاندارد بین‌المللی IP67

این دوربین، دارای استاندارد بین‌المللی ضد آب با درجه حفاظت IP67 است که به این معنی است که دوربین در برابر گردوغبار، آب و سایر عوامل خارجی بسیار مقاوم است. به‌عبارت‌دیگر دوربینی با این درجه حفاظت، می‌تواند در شرایط نامساعد جوی مانند برف، باران، رطوبت و شرایط صنعتی آلوده، کار کند.
درجه حفاظت IP از دو عدد تشکیل می‌شود که هر کدام به معنای میزان مقاومت دوربین در برابر عوامل خارجی اشاره دارد. عدد اول یعنی میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و عدد دوم؛ یعنی میزان مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار اشاره دارد.
در مورد دوربین مورد نظر می‌توانیم بگوییم که توانایی کار در شرایط بسیار سخت و نامساعد را دارد و مناسب محیط‌های صنعتی و ساختمانی است. البته باید این نکته را به‌خاطر بسپارید که این استاندارد فقط برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است و در برخورد طولانی‌مدت، دچار مشکل می‌شود.

نتیجه‌گیری

دوربین شلنگی اندروید 5 میلی‌متری با قابلیت دید در شب، بدون شک یکی از بهترین دوربین‌های شلنگی برای هر جای کوچکی است. ضد آب و گردوغبار است و در شرایط کم‌نور و تاریکی، تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. در نهایت باتوجه‌به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که برای شما نام بردیم، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
در این مقاله سعی کردیم تا ویژگی‌های محصول مورد نظر را برای شما جمع‌آوری کنیم و به مواردی که بر قیمت موثر هستند نیز اشاره‌ای داشته‌باشیم. از شما ممنون هستیم که تا انتهای مقاله، همراه ما بودید؛ امیدواریم اطلاعاتی که به شما دادیم، برای شما مفید بوده‌باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان شرکت اول الکترونیک ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش