معرفی بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه

دوربین شلنگی‌هایی وجود دارند که به دلیل داشتن دو دوربین امکان تصویربرداری از نقاط گسترده‌تری را فراهم آورده‌اند در نتیجه به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند. چنین ابزاری هنگام حرکت از مناطق تیره و تاریک با دسترسی‌های سخت به دلیل اینکه یک دوربین در جلو و دوربین دیگر در کنار قرار گرفته است عملیات فیلمبرداری و عکسبرداری را راحت‌تر انجام می‌دهند. فروشگاه اول الکترونیک مفتخر است انواع بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه شناخته شده در دنیا را بدون واسطه، با کیفیت بالا در قیمت مناسب به دست مشتریان گرامی برساند.

خرید بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه

خرید بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه

شرکت‌های متعددی هستند که در زمینه تولید دوربین فعالیت دارند که از نظر مواد و تکنولوژی‌های به کار برده شده در ساخت دوربین، محصولات آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. فروشگاه اول الکترونیک محصولات معتبرترین برندها را یکجا گرد آورده است تا خریداران خرید ایده‌آلی را تجربه کنند.

بعضی از صنایع و مشاغل بسیار حساس و مهم هستند به همین علت نیاز است دوربینی به کار رود که امکان دید گسترده در جهات مختلف را فراهم آورد. دوربین‌های شلنگی دارای دو دوربین بسیار کاربردی هستند که کار را برای صاحبان مشاغل و مهندسان ساده‌تر نموده‌اند زیرا قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری در زاویه‌های مختلف را داشته و بیشترین دید را فراهم می‌آورند به همین دلیل خرید آن‌ها بهتر از خرید نوع تک دوربینه است. انواع بهترین دوربین شلنگی همراه با ضمانت در فروشگاه اول الکترونیک ارائه می‌شود که تاکنون همه خریداران راضی بوده‌اند.

معرفی بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه

معرفی بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه

هر یک از دوربین‌های شلنگی دو دوربینه ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند که آن را از سایر دوربین‌ها متمایز می‌سازد. در ادامه به معرفی پر فروش‌ترین و بهترین مدل‌های دوربین شلنگی دو دوربینه که در فروشگاه اول الکترونیک ارائه می‌شوند پرداخته شده است:

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 10 متری دو دوربینه HD

کد محصول: EA2L10068

دوربین شلنگی آندوسکوپی 10 متری جزو بهترین دوربین شنلگی دو دوربینه بوده که از آن در جستجو و نجات، مشاهده داخل خط لوله، بازرسی موتور، بازرسی لوله فاضلاب و هر جای دیگر که دسترسی ساده‌ای ندارد استفاده می‌شود. طول کابل 10 متر بوده از این رو محدودیتی در جستجو ایجاد نکرده و تصاویر با دقت و کیفیت بالا روی صفحه نمایشگر نشان داده خواهند شد.

 

دوربین شلنگی وای فای دو دوربینه 5.5 میلیمتری

برند Inskam چین نوعی دوربین شلنگی وای فای دار تولید کرده که طول کابل آن 10 متر است و به کمک دوربینی با قطر 5.5 میلیمتر قابلیت فیلمبرداری 4 ساعته با باتری 1000 میلی آمپری را دارد. چنین دوربینی که در دسته بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه قرار گرفته است دو دوربین در جلو و یک دوربین دیگر در کناره دارد که باعث گستردگی زاویای تصویربرداری می‌شود.

 

دوربین شلنگی 20متری دو دوربینه  HD

کد محصول: EA2L10067

در دسته بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه می‌توان به دوربینی اشاره کرد که 20 متر کابل داشته و کابل آن منعطف سخت است در نتیجه قابلیت استفاده در شرایط مختلف با کانکتور میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر را دارد. با نصب نرم افزار دستگاه در نمایشگر مد نظر می‌توان تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا مشاهده کرد.

 

دوربین شلنگی دو دوربینه 50 متری HD

کد محصول: EA2L100094

فروشگاه اول الکترونیک مفتخر است فروشنده انواع بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه باشد. 50 متر کابل منعطف سخت شرایطی را فراهم می‌آورد تا بتوان به دورترین و عمیق‌ترین نقاط دسترسی داشت. وجود شش چراغ LED در اطراف دوربین و چراغی دیگر برای دوربین کناری قابلیت تنظیم نور را فراهم می‌آورد تا بتوان تاریک‌ترین و تیره‌ترین نقاط را به وضوح مشاهده کرد.

 

دوربین شلنگی حرفه ای بازرسی لوله دو دوربینه

کد محصول: VB100075

بعضی از انواع دوربین‌های شلنگی مورد استفاده افراد متخصص قرار می‌گیرند بنابراین نیاز است که به صورت حرفه‌ای طراحی و تولید شده باشد. دوربین شلنگی حرفه‌ای Zong چین که جزو بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه شناخته می‌شود دارای 30 متر کابل بوده که دوربین‌های آن امکان دیدن اطراف تا زاویه 145 درجه را فراهم می‌آورند. قطر 42 میلیمتری، شارژ 4500 میلی آمپری و صفحه نمایش 7 اینچی جزو ویژگی‌های منحصر به فرد چنین دوربینی است.

 

دوربین شلنگی 40 متری دو دوربینه  HD

کد محصول: EA2L100093

دوربین شلنگی آندوسکوپی با 40 متر کابل کیفیت عالی 1280*720 انعطاف پذیر و شکل پذیر فلزی، ضد آب بوده و قابلیت فیلم برداری و عکس برداری همراه با شش چراغ LED در اطراف دوربین جلو و یک چراغ LED برای دوربین کناری با فرمت ویدیو  AVIو فرمت عکس  Jpegو رزولوشن 640*480 و 720*1280 را دارد که جزو بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه برند Inskam چین شناخته می‌شود.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی دو دوربینه 15متری HD

کد محصول: EA2L10066

کیفیت عالی 1280*720، وجود شش چراغ LED در اطراف دوربین جلو و یک چراغ LED برای دوربین کناری با قابلیت تنظیم نور، فرمت ویدیو  AVI، رزولوشن 640*480 و 720*1280، طول کابل 15متر و درجه ضد آبی IP67 از ویژگی‌های بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه موجود در فروشگاه اول الکترونیک با قیمت بسیار مناسب است.

 

دوربین شلنگی 30 متری دو دوربینه  HD

کد محصول: EA2L10004

دوربین شلنگی آندوسکوپی با 30 متر کابل کاربرد بسیار زیادی در عملیات جستجو و نجات، مشاهده داخل خطوط لوله و کانال‌ها، بازرسی موتور و راکتورها و ... دارد. درجه ضد آبی  IP67، سازگاری با سیستم عامل اندروید و ویندوزهای xp,vista,w7,w8, macو رزولوشن 640*480 و 720*1280 از ویژگی‌های چنین بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه است.

مزایای خرید دوربین شلنگی دو دوربینه

مزایای خرید دوربین شلنگی دو دوربینه

دوبین شلنگی‌های دو دوربینه قابلیت اتصال به موبایل، تبلت، کامپیوتر و غیره را داشته که اجازه بررسی سریع و دقیق درون سطوح و سازه‌ها را فراهم می‌آورد. چنین دوربین‌هایی شلنگ انعطاف پذیر داشته در نتیجه توان عبور از مناطق دسترس ناپذیر و دور را دارد. برای خرید همواره توصیه می‌شود بهترین دوربین شلنگی دو دوربینه انتخاب شود تا با یک بار هزینه کردن بتوان مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین محصول را تهیه کرد.

کیفیت تصاویر چنین دستگاه‌هایی که در فروشگاه اول الکترونیک عرضه می‌شوند فوق العاده عالی بوده که تصایر همگی به طور دقیق و همراه با جزئیات ثبت و ضبط می‌شوند. کلیه کالاهای ارائه شده در فروشگاه بزرگ و جامع اول الکترونیک از بهترین برندها تهیه شده‌اند تا خریدار با خیالی آسوده نسبت به خرید اقدام نماید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش