معرفی بهترین دوربین شلنگی 2 متری

دوربین‌های شلنگی یکی از پرکاربردترین انواع دوربین‌ها بوده که کمک بسیار بزرگی به مهندسان و صاحبان مشاغل نموده است. چنین دوربین‌هایی بسیار کوچک و باریک هستند که توان عبور از مناطق صعب العبور را دارند و تصاویری با کیفیت کامل ارائه می‌دهند که روی صفحه نمایشگر نقش می‌بندد. انواع دوربین‌های شلنگی با طول کابل مختلف در بازار موجود است که در این بخش به معرفی بهترین دوربین شلنگی 2 متری پرداخته شده است.

دوربین شلنگی 2 متری

دوربین‌ها دستگاهی هستند که توانایی ثبت عکس و فیلمبرداری از موقعیت‌های مختلف را دارند. دوربین‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن دوربین شلنگی نام دارد. دوربین شلنگی دارای کابل بوده که در یک سر آن دوربین تعبیه شده و قسمت دیگر به صفحه نمایشگر متصل است که ممکن است به صورت وای فای بوده تا تصاویر مستقیم به نمایشگر مورد نظر منتقل شوند.

طول کابل در دوربین‌های شلنگی متفاوت است که برخی از آن‌ها دو متر هستند. دو متر کابل باعث می‌شود دوربین توان عبور از مناطق پر پیچ و خم و با دسترسی سخت را داشته باشد تا تصاویر دقیق و واضحی را به کاربر نشان دهد. دوربین‌های شلنگی دارای پورت بوده که می‌توان آن‌ها را به لپ تاپ، تبلت، پی سی، موبایل و ... اتصال داد و از همان منبعی که به آن وصل می‌شود انرژی خود را تامین می‌کند. برخی از انواع دوربین‌های شلنگی دارای مانیتور بوده که دیگر نیازی به اتصال به موبایل، تبلت و ... نیست.  

چراغ‌های ال ای دی تعبیه شده در اطراف دوربین باعث می‌شود در تاریکترین مکان‌ها قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری با وضوح بالا را داشته باشد. بهترین دوربین شلنگی 2 متری توسط فروشگاه اول الکترونیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراه با ضمانت به فروش می‌رسد.

انواع دوربین‌های شلنگی دو متری

انواع دوربین‌های شلنگی دو متری

دوربین شلنگی دارای کابل انعطاف‌پذیر بوده که به آن متصل است. از این نوع دوربین‌ها برای دسترسی به مکان‌های سخت‌ و دارای زاویه‌های مختلف استفاده می‌شوند. از دوربین‌های شلنگی دو متری می‌توان در صنایع مختلف مانند صنایع نفت و گاز، ساختمان‌ها، تعمیرات لوله‌کشی و تاسیسات استفاده کرد که به کاربران امکان مشاهده و ثبت تصاویر در محیط‌های دشوار را می‌دهند. در ادامه به معرفی بهترین دوربین شلنگی 2 متری پرداخته شده است:

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 2 متری با کد EA100211

برند Inskam چین یکی از معتبرترین‌ محصولات چینی بوده که کیفیت عالی VGA300Kp دارد. فرمت ویدیو AVI است که رزولوشن 640*480 و 288*352 ، 320*240 دارد در نتیجه تصاویر بسیار با کیفیت و واضح را به نمایش می‌گذارد. چهار چراغ LED در اطراف دوربین 5.5. میلیمتری با قابلیت تنظیم نور امکان فیلمبرداری و تصویربرداری راحت را فراهم آورده که با پورت‌های میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر پشتیبانی می‌شوند به همین دلیل جزو بهترین دوربین شلنگی 2 متری شناخته می‌شود.

 

دوربین شلنگی2 متری 5 مگاپیکسل با کد VB100173

یکی از بهترین دوربین شلنگی 2 متری ارائه شده از Inskam مدل Y108A بوده که قدرت تصویر برداری HD و دوربین اتو فوکوس دارد. جنس کابل چنین دوربینی سخت انعطافی بوده قطر آن 14 میلیمتر است. رزولوشن 5 مگاپیکسلی و قابلیت پرتاب نور تا 2 در شرایط بدون نور یکی از قابلیت‌های شگفت انگیز دوربین شلنگی است که آن را در دسته بهترین دوربین شلنگی 2 متری جای داده است.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 2 متری3 در 1 با کد EA100069

دوربین شلنگی آندوسکوپی دو متری کانکتور میکرو USB و Type-C و USB کامپیوتر داشته که با کیفیت عالی VGA300Kp به تصویربردای می‌پردازد. وجود چهار چراغ LED در اطراف دوربین با قابلیت تنظیم نور باعث شده است تصاویر با وضوح بالا ضبط شوند. جنس کابل سخت انعطافی بوده که در رنگ مشکی موجود است. فرمت ویدیو  AVIو رزولوشن 640*480 و 288*352 ، 320*240 است که آن را تبدیل به بهترین دوربین شلنگی 2 متری در دنیا نموده است.

مزایای استفاده از دوربین شلنگی 2 متری

مزایای استفاده از دوربین شلنگی 2 متری

استفاده از بهترین دوربین‌های شلنگی 2 متری در صنایع و مشاغل مختلف دارای مزایای متعددی است که شامل موارد زیر می‌شود:

1. دسترسی به مکان‌هایی با دسترسی سخت‌: دوربین‌های شلنگی به کاربران امکان مشاهده و ثبت تصاویر در مکان‌های دشوار را می‌دهند که با دوربین‌های معمولی چنین امکانی وجود ندارد.

2. امکان مشاهده زوایا و نقاط مختلف: با استفاده از دوربین‌های شلنگی می‌توان به آسانی به زوایا و نقاط مختلف دسترسی پیدا کرد و تصاویر را با کیفیت بالا ثبت کرد.

3. کاهش هزینه و زمان: استفاده از دوربین‌های شلنگی می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و زمان صرف شده برای بازدید و بررسی مکان‌های دشوار منجر شده که این امر صرفه جویی در وقت وهزینه را به دنبال دارد.

4. افزایش امنیت: با استفاده از دوربین‌های شلنگی دو متری می‌توان به طور امن تصاویر از محیط‌های خطرناک گرفت و اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و پیشگیری‌های لازم انجام داد.

5. استفاده در صنایع مختلف: دوربین‌های شلنگی دو متری در صنایع نفت و گاز، ساختمان‌ها، تعمیرات لوله‌کشی، تاسیسات و سایر مشاغل استفاده می‌شوند بنابراین به بهبود عملکرد و کارایی کمک می‌کنند.

به طور کلی دوربین‌های شلنگی به کاربران امکان مشاهده و ثبت تصاویر در محیط‌های دشوار را فراهم می‌کنند از این رو بسیار کاربردی و مفید هستند. با یک بار هزینه کردن برای خرید بهترین دوربین شلنگی 2 متری می‌توان تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کرده و از هزینه‌های اضافی و حوادث احتمالی در امان بود.

خرید دوربین شلنگی 2 متری

خرید دوربین شلنگی 2 متری

اول الکترونیک فروشگاهی بزرگ و جامع بوده که در آن انواع دوربین‌های مختلف با کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌شوند. دوربین شلنگی‌های موجود در فروشگاه اول الکترونیک توسط معروف‌ترین برندها عرضه شده‌اند که مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها درجه یک و مرغوب بوده و از آخرین فناوری و تکنولوژی روز دنیا در طراحی و تولید آن استفاده شده است. قیمت انواع بهترین دوربین شلنگی 2 متری موجود در فروشگاه اول الکترونیک نسبت به سایر مراکز مناسب‌تر بوده و کلیه محصولات با ضمانت ارائه می‌شوند.

برای ارتباط با کارشناسان مجرب مجموعه اول الکترونیک می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

  • تلفن: 09353897422 / 09398096489 / 77934597-021 / 77151244-021
  • پشتیبانی خارجی: 09358772830

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش