معرفی بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی

دوربین‌ها انواع مختلفی دارند که از آن‌ها در موارد مختلف استفاده می‌شود. دوربین‌های متنوع موجود در بازار جهت ساده‌تر کردن کار انسان طراحی و تولید شده‌اند بنابراین در شکل‌ها و با قابلیت‌های متنوع وجود دارند. دوربین‌ آندوسکوپی سرچرخشی یکی از پرکاربردترین نوع دوربین‌ها بوده که وارد کانال‌ها، لوله‌ها، فضای تاریک و با دسترسی محدود می‌شود و تصاویر ویدیویی را به نمایش می‌گذارد. بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی را از اول الکترونیک بخواهید.

 

دوربین آندوسکوپی سرچرخشی چیست؟

از دوربین آندوسکوپی سرچرخشی برای مشاهده مکان و بخش‌هایی استفاده می‌شود که به راحتی قابل رویت با چشم نبوده و دسترسی راحتی به آن وجود ندارد. دوربین‌های آندوسکوپی طوری ساخته شده‌اند که منعطف بوده و امکان حرکت در پیچ و خم‌های متعدد را دارند. چنین دوربین‌هایی دارای یک کابل بوده که در انتهای آن دوربین وجود دارد. دوربین به کار رفته طوری است که می‌تواند در زوایای مختلف بچرخد در نتیجه شرایطی را فراهم می‌آورد تا بتوان بخش‌های مختلف قسمتی که به آن وارد شده است را دید.

انتهای دیگر دوربین به دستگاه متصل می‌شود تا بتوان تصاویر ثبت و ضبط شده را بر روی نمایشگر مشاهده کرد. کیفیت دوربین و سایر ویژگی‌ها مانند قطر، میزان مقاومت در برابر ضربه و ... در مدل‌های مختلف متفاوت است به همین دلیل باید کاربرد و نیاز را دانست تا بتوان مناسب‌ترین نوع را تهیه کرد. اول الکترونیک مفتخر است بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی را به دست مشتریان گرامی برساند.

بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی

چرا اول الکترونیک؟

اول الکترونیک فروشگاه بزرگی است که در آن انواع دوربین‌ها به فروش می‌رسد. برند Inskam کشور چین بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی را در اختیار دارد که به کشورهای مختلف صادر می‌شود. اول الکترونیک با داشتن دفتر در شهر شنزن چین بهترین دوربین‌های آندوسکوپی مدل سرچرخشی را بدون واسطه به ایران وارد می‌کند. علاوه بر برند Inskam برندهای دیگری هستند که همگی معتبر بوده و جزو با کیفیت‌ترین و شناخته شده‌ترین دوربین‌ها محسوب می‌شوند که توسط فروشگاه اول الکترونیک به فروش می‌رسند.

انواع دوربین آندوسکوپی سرچرخشی

انواع دوربین آندوسکوپی سرچرخشی

مدل‌های مختلف دوربین آندوسکوپی سرچرخشی در بازار وجود دارد که هر یک آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص بوده تا پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. در ادامه به معرفی بهترین دوربین‌های آندوسکوپی سرچرخشی پرداخته شده است.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam M606 چهارجهته

ویدیو بروسکوب سر برند Ralcam چین مدل  M606دارای دوربین سرچرخشی آزاد در چهار جهت بوده و کیفیت فول HD دارد. طول پروب در اندازه‌های مختلف و به صورت آپشنال انتخاب می‌شود اما عموما به طور استاندارد از  1، 2 و 3 متری تشکیل شده‌اند. مدل M606 دوربین با قطر 6 میلیمتر  داشته و یک مانیتور به ابعاد 5 اینچ دارد.

 

ویدئو بروسکوپ و بروسکوپ با پراب چرخشی 360 درجه مدل Inskam-805

یکی دیگر از بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی مدل 805 برند Inskam بوده که جزو جدیدترین نمونه‌ها با قدرت تصویربرداری  HDاست. چنین دوربینی قابلیت چرخیدن تا 360 درجه را داشته که برای کاربردهای خاص در صنایع حساس مناسب است. دوربین بروسکوپ با پراب چرخشی 360 درجه مدل Inskam-805 قابلیت اتصال به انواع موبایل را دارد که در فروشگاه اول الکترونیک با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. مشاهده ویدیو در لینک مشخص شده اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

 

ویدیو بروسکوب سرچرخشی دو دوربینه Teslong120P

120p Teslong بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی بوده که دارای دو دوربین برای ضبط تصاویر از مکان‌های مختلف در دو جهت است. ویدیو بروسکوپ سرچرخشی دو دوربینه بسیار باریک بوده یک صفحه مانیتور از نوع LED با زاویه دید بیش از 178 درجه دارد در نتیجه شرایطی را فراهم می‌آورد تا کاربر بدون هیچ مشکلی بتواند تصاویر با کیفیتی را از دوربین HD دستگاه دریافت نماید.

 

ویدئو بروسکوپ و بروسکوپ با پراب چرخشی 360 درجه مدل +S10

بهترین دوربین آندوسکوپی مدل 2022 دردنیا که می‌توان از آن در صنایع مختلف جهت بررسی داخل خطوط لوله، کانال هوا، حفره‌ها و ... استفاده کرد مدل S+10 برند Anesok چین است زیرا پروب 2متری داشته و ضد آب و ضد روغن است. صفحه نمایش 5 اینچی و فناوری IPS از ویژگی‌های دیگر چنین دستگاهی هستند.

 

ویدئو بروسکوپ و بروسکوپ با پراب چرخشی 360 درجه مدل S10

جدیدترین نمونه و بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی با قدرت تصویربرداری HD که توسط برند Anesok ارائه شده است S10 نام دارد جنس کابل آن سخت انعطافی بوده و کابل یک متری دارد. صفحه نمایش 5 اینچی با فناوری IPS و پروبی با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای در دو جهت از ویژگی‌های چنین دوربینی است که از آن در مشاغل مختلف استفاده می‌شود.

 

ویدیو بروسکوب سرچرخشی دو دوربینه Inskam 113 pro

دوربین دیگری که می‌توان آن را در رده بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی قرار داد مدل Inskam 113 pro است که طراحی بسیار ظریف و هوشمندانه‌ای دارد. گوشه‌های نرم در کنار دستگاه و وزن کم باعث تبدیل شدن چنین دستگاهی به یکی از مناسب‌ترین انواع دوربین‌ها در صنایع و مشاغل مختلف شده است. از چنین دوربینی می‌توان 4 ساعت متوالی استفاده کرد که پروب آن قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارد.

 

ویدئو بروسکوپ دو دوربینه مدل AE130+2 با سر چرخشی

ویدئو بروسکوپ دو دوربینه مدل AE130+2 با سر چرخشی قدرت تصویربرداری HD برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه اول الکترونیک عرضه شده است. دوربین 8 میلیمتری مدل AE130+2 طوری طراحی و ساخته شده است که به جلو و کناره‌ها دید دارد و در حین فیلمبرداری می‌توان عکس تهیه کرده و تصاویر را به کارت انتقال داد.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F606B چهارجهته

برند Raclam چین نوعی از بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی از جنس پلاستیک فشرده را به نام مدل F606B ارائه داده است که یک دوربین با قطر 6.2 میلیمتر با شش عدد LED در جلو دارد. طول کابل آن سه متر بوده و از پورت‌های Type C و USB کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F608B چهارجهته

برند Raclam چین نوع دیگری از بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی را به نام F608B ارائه داده است که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. قطر دوربین 8 میلیمتر بوده و شش عدد LED تعبیه شده در آن کمک می‌کند تا تصاویر واضح و دقیق به دست آید.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F608A چهارجهته

وجود ابزارهای پیشرفته در بسیاری از صنایع و مشاغل الزامی است به همین دلیل چین نوعی از بهترین دوربین آندوسکوپی را ارائه داده است تا پاسخگوی نیاز کاربران باشد. در مدل F608A یک دوربین با قطر 8 میلیمتر در جلو تعبیه شده است که به دلیل داشتن 10 عدد ال ای دی در ساختار آن تصاویر با دقت و کیفیت روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شوند.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F606A چهارجهته

گردش 360 درجه دوربین در چهار جهت، تصاویری با کیفیت 1080P ، باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با کارکرد مداوم تا 6 ساعت،  LED های متعدد در سر دوربین، سیستم محافظت از دوربین در دمای بالا و دمای کارکرد از 10- تا 50+ درجه از ویژگی‌های بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی مدل F606A برند Raclam چین هستند.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F408B

سری مدل‌های F4B طوری طراحی شده‌اند که نیاز به استفاده از تلفن همراه نبوده بلکه استفاده از یک نمایشگر 4.5 اینچی تصاویر را نمایش می‌دهد. گردش 360 درجه دوربین به صورت دو جهته و دارا بودن تصاویر با کیفیت 1080P  باعث قرار گرفتن آن در رده بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی شود.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F406B

شرکت Ralcam با ارائه سری F4 دوربین از نمونه‌های سرچرخشی به صورت فول HD باعث راحت‌تر شدن تصویربرداری در صنعت شده است. با استفاده از بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی تصاویر با کیفیت 1080P با یک کلیک ضبط می‌شوند. میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر پورت‌های قابل پشتیبانی چنین دوربینی هستند.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F408A

شرکت اول الکترونیک مفتخر است یکی از بهترین دوربین آندوسکوپی برند Raclam چین را تحت عنوان مدل F408A به دست مصرف کنندگان ایرانی برساند. طول کابل 1 متری، دوربین 8 میلیمتری و قابلیت کنترل 360 درجه‌ای از ویژگی‌های چنین دوربینی است که از پورت‌های میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی  Ralcam F406A

در یکی دیگر از بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی به نام مدل F406A برند Raclam چین بوده که قطر دوربین آن 6.2 میلیمتر و کابل آن 1 متر است. قابلیت پشتیبانی از پورت‌های میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر را داشته و می‌توان تا 360 درجه پروب آن را کنترل کرد.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F405B

بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی که قیمت مناسبی نسبت به کارکرد آن دارد، Ralcam F405B است. باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی چنین دوربینی اجازه کارکرد مداوم تا 3 ساعت را به کاربر می‌دهد. اندازه صفحه نمایش 4.5 اینچ بوده که دوربینی به قطر 5.5 میلیمتر در سخت‌ترین شرایط از نقاط دور و با دسترسی سخت تصاویر با کیفیت و واضحی را به نمایش می‌گذارد.

 

ویدیو بروسکوب سر چرخشی Ralcam F405A

یکی دیگر از بهترین دوربین آندوسکوپی سرچرخشی که توسط شرکت اول الکترونیک در بازار ایران موجود شده است، دوربین سرچرخشی F405A بوده که با کیفیت HD تصاویر را ثبت و ضبط می‌کند. تا 3 ساعت متوالی می‌توان به کمک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی از چنین دوربینی با قطر 5.5 میلیمتر و قابلیت گردش 360 درجه‌ای استفاده کرد.

موارد استفاده از دوربین آندوسکوپی سرچرخشی

موارد استفاده از دوربین آندوسکوپی سرچرخشی

موارد استفاده از بهترین دوربین آندوسکوپی سرخشی بسیار متنوع و متفاوت است که از آن برای تشخیص و بررسی لکه‌ها، انسداد، ترک، لجن و سایر آسیب‌ها استفاده می‌شود. انواع دوربین‌های سرچرخشی توسط فروشگاه اول الکترونیک با کیفیت بالا، ضمانت محصول و در قیمت بسیار مناسب ارائه می‌شود. کاربردهای دوربین آندوسکوپی سرچرخشی در صنایع و مشاغل گوناگون عبارتند از:

  • بررسی سیستم‌های تهویه
  • بررسی سازه‌ و ساختمان‌ها
  • بررسی لوله‌ها و چاه‌های عمیق
  • بررسی خطوط لوله و شبکه‌های آب و فاضلاب
  • صنایع نفت و گاز، صنعت خودرو، صنایع الکترونیک و ساختمانی
  • ...

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش