معرفی بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری

دوربین شلنگی 20 متری یکی از ابزارهای حیاتی برای بسیاری از صنایع و کاربردها است. چنین دوربینی دارای 20 متر کابل بوده و به عنوان یک ابزار کارآمد در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری ضد آب بوده که درجه ضد آبی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری، امکان مشاهده و بررسی مناطق زیر آب و مرطوب است که انسان به راحتی نمی‌تواند به آنجا دسترسی پیدا کند. دوربین آندوسکوپی با امکانات و قابلیت‌های خاص به کاربران این امکان را می‌دهد تا لوله‌های تنگ و پر پیچ و خم خشک یا مرطوب را مشاهده و بررسی کنند.

در نهایت می‌بایست دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری که به عنوان یک ابزار ضرروی و کارآمد در بسیاری از صنایع و مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد را از معتبرترین سازنده تهیه کرد. در فروشگاه اول الکترونیک انواع بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری را با ویژگی‌های متعدد و در قیمت‌های مختلف می‌توان یافت.

مزیت‌های بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری

مزیت‌های بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری

دوربینهای شلنگی آندوسکوپی 20 متری یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در عصر حاضر بوده که به کاربران امکان می‌دهد تا به مناطق دوردست و دشوار دسترسی پیدا کنند. دوربین آندوسکوپی از یک شلنگ انعطاف پذیر به طول 20 متر و یک دوربین کوچک و قابل حمل تشکیل شده که سر دیگر آن به صفحه نمایشگر متصل شده و تصاویر را روی آن نمایش می‌دهد.

یکی از مزیتهای اصلی استفاده از بهترین دوربینهای آندوسکوپی 20 متری، افزایش امنیت و اطمینان کاربران در انجام کارهای مختلف است زیرا هنگام کارکرد کاربران می‌توانند به طور دقیق و کامل درون نواحی به مناطق دوردست مانند کانال‌ها، توربین‌ها، چاه‌ها و ... دسترسی پیدا کرده و مشکلات را حل کنند.

راهنمای خرید بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری

دوربین‌های شلنگی آندوسکوپی امکان ثبت تصاویر و فیلم‌ها را فراهم می‌کنند اما انتخاب بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری ممکن است چالش‌برانگیز باشد. برای خرید مناسب‌ترین نوع دوربین آندوسکوپی باید موارد زیر را در نظر گرفت:

اولین و مهمترین عامل در انتخاب دوربین آندوسکوپی 20 متری، کیفیت تصویر و ویدیویی است که ارائه می‌دهد. کیفیت تصاویر بسیار مهم است که رزولوشن بالا، حساسیت به نور مناسب و قابلیت ضبط ویدیو با فرمت‌های مختلف در آن نقش دارند.

راهنمای خرید بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری

علاوه بر کیفیت تصاویر دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری باید دارای ویژگی‌هایی مانند ضدآب، مقاومت در برابر فشار و دما، قابلیت زوم و فوکوس خودکار، وای فای و ... را داشته باشد. داشتن باتری قوی و امکان ضبط بلندمدت ویدیو و تصاویر نیز از ویژگی‌های مهم یک دوربین شلنگی آندوسکوپی20 متری است. در انتخاب بهترین دوربین شلنگی 20 متری، نیز به قیمت و برند محصول نیز باید توجه کرد.

در انتها قبل از خرید دوربین آندوسکوپی می‌توان نقد و بررسی‌های مربوط به محصول را مطالعه کرده و از مشاوره کارشناسان متخصص در این حوزه استفاده نمود تا بهترین تصمیم را گرفت. انواع بهترین دوربین آندوسکوپی 20 متری در فروشگاه اول الکترونیک ارائه می‌شود که با کلیک کردن روی هرکدام از لینک‌ها به صفحه مربوطه هدایت خواهید شد تا اطلاعات بیشتری درباره محصول کسب کنید:

ردیف

مدل دوربین

مشخصات دوربین

1

دوربین شلنگی 20متری دو دوربینه HD

کیفیت 1280*720 به صورت  HD

کابل منعطف و شکل پذیر فلزی

ضد آب

فیلم برداری و عکس برداری

دارای شش چراغ LED در اطراف دوربین جلو و یک چراغ LED برای دوربین کناری

فرمت ویدیو  AVI

رزولیشن 640*480 و 720*1280

طول کابل دوربین شلنگی 20 متر

درجه ضد آبی IP67

سیستم عامل اندروید و ویندوزهای xp,vista,w7,w8, mac

2

دوربین شلنگی 20 متری وای فای 5 مگاپیکسل اتوفوکوس

کابل سخت انعطافی

قطر دوربین 11 میلیمتر

رزولوشن 5 مگاپیکسل

پروپ دوربین دارای استاندارد IP67

3

دوربین شلنگی20 متری 5 مگاپیکسل اتوفوکوس

قطر دوربین 11 میلیمتر

رزولوشن 5 مگاپیکسل

پروب اتوفوکوس

کابل سخت انعطافی

گردش تصویر به صورت 360 درجه

دارای 4 چراغ ال‌ای‌دی

4

دوربین شلنگی آندوسکوپی 20متری3 در 1

کابل سخت انعطافی با کانکتور میکرو USB و Type-C و USB کامپیوتر

کیفیت VGA300Kp

کابل انعطاف پذیر فلزی

دارای چهار چراغ LED در اطراف دوربین با قابلیت تنظیم نور

فرمت ویدیو  AVI

رزولوشن 640*480 و 288*352 ، 320*240

طول کابل دوربین شلنگی 20 متر

USB 2.0/1.1

درجه ضد آبی IP67

5

دوربین شلنگی 20 متری با پرتاب نور 4 متر

پرتاب نور چهار متری کابل سخت انعطافی با کانکتور میکرو USB و USB کامپیوتر

رزولوشن 1.3 مگا پیکسل

کیفیت VGA300Kp

کابل شکل پذیر فلزی

دارای شش چراغ  LEDدر اطراف دوربین با قابلیت تنظیم نور

فرمت ویدیو AVI

فرمت عکس Jpeg

رزولوشن 640*480 و 288*352 ، 320*240

طول کابل دوربین شلنگی20 متر

USB 2.0/1.1

درجه ضد آبی IP67

6

دوربین شلنگی آندوسکوپی 20متری AV

کیفیت 2 مگا پیکسلی

کابل انعطاف پذیر فلزی

متراز کابل 20 متر

دوربین ضد آب با استاندارد IP67

ولتاژ کاری 5 ولت

دارای شش چراغ LED در اطراف دوربین جلو

زاویه دید 70 درجه‌ای دوربین

فاصله کانونی دید دوربین از 5 تا 500 سانتی متر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موارد استفاده از دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری

دوربینهای شلنگی آندوسکوپی با کابل 20 متر یکی از ابزارهای ضروری و حرفه‌ای است که در صنایع و مشاغل مختلف استفاده می شود. این دوربینها با کابل بلند در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز است که از آن‌ها برای بررسی و ارزیابی وضعیت لوله‌ها، سیستمهای تهویه و سایر تجهیزات استفاده می‌شوند. با استفاده از این دوربین‌ها مهندسان و کارشناسان می‌توانند به طور دقیق تر از وضعیت لوله‌ها و سیستم‌های مختلف مطلع شوند و اقدامات لازم را برای تعمیر و نگهداری انجام دهند.

موارد استفاده از دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری

در صنعت گاز و نفت نیز از دوربین‌های آندوسکوپی با کابل 20 متری استفاده می‌شود که وضعیت لوله‌ها و تجهیزات مختلف را مشخص کرده و از حوادث و اتلافات احتمالی جلوگیری می‌کنند. در صنایع مختلف مانند صنعت خودروسازی، صنعت آب و فاضلاب و صنایع معدنی نیز از انواع دوربین آندوسکوپی 20 متری استفاده می‌شود.

فروشگاه اینترنتی اول الکترونیک در کنار شما عزیزان است تا بتوانید بهترین دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری را با کیفیت بالا در قیمت مناسب همراه با ضمانت تهیه کنید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش