معرفی بهترین دوربین شلنگی 30 متری

خرید دوربین شلنگی تبدیل به یک ضرورت در بسیاری از مشاغل شده است. دوربین‌های شلنگی متنوعی در بازار وجود دارند اما چون طول کابل آن‌ها کوتاه است نمی‌توان همیشه و در همه جا از آن استفاده کرد. دوربین شلنگی 30 متری بهترین گزینه برای کسانی است که خواهان رسیدن به اعماق و حتی پیچیدگی‌های پر پیچ و  خم هستند. با استفاده از بهترین نوع دوربین‌های شلنگی 30 متری تصاویر با کیفیت دریافت خواهد شد.

 

درباره دوربین شلنگی

دوربین شلنگی چیست؟ دوربین شلنگی نوعی دوربین کوچک کابل دار بوده که در انتهای آن یک دوربین قرار گرفته است و در سوی دیگر صفحه نمایشگر اعم از مانیتور مخصوص یا تبلت و کامپیوتر قرار دارد. دوربین متصل به کابل به درون اجسام فرستاده می‌شود که تصاویر را به صفحه نمایشگر ارسال نموده و کاربر قادر است در سوی دیگر به مشاهده بپردازد.

دوربین‌های شلنگی طوری ساخته شده‌اند که می‌توان از آن‌ها در قطعات و اجسامی استفاده کرد که باریک، صعب العبور و غیر قابل دسترس هستند. به کمک چنین دوربین‌هایی داخل اجسام دیده خواهند شد. استفاده از دوربین شلنگی بسیار گسترش یافته است زیرا کار بررسی، تعمیر و پیشگیری از بروز حوادث را برای مهندسان، صاحبان مشاغل و کاربران ساده‌تر نموده است. هرچقدر طول کابل بلندتر باشد قابلیت حرکت دوربین در عمق اجسام بیشتر خواهد بود در نتیجه کارایی بهتری دارد. دوربین شلنگی 30 متری یکی از پرکاربردترین انواع دوربین‌ها است.

 

 

دوربین شلنگی 30متری

دوربین شلنگی 30متری

طول کابل برخی از انواع دوربین‌های شلنگی، 30 متر است که از آن به عنوان ابزاری بی‌نظیر در مشاغل مختلف استفاده می‌شود. دوربین شلنگی 30 متری دارای سیم‌های خاصی بوده که باعث می‌شود حرکت دوربین درون اجسام آزادانه‌تر و بدون محدودیت انجام شود. دوربین‌های شلنگی 30 متری از پورت USB در کامپیوتر و تلفن همراه پشتیبانی می‌کند و پلاگین قابل تبدیل در انتهای سیم دارد که برخی از آن‌ها خود دارای مانیتور مخصوص هستند.

کابل شامل سیم‌های مختلفی است که یکی از آن ها مربوط به تصویر و دیگری برای برق است. انعطاف پذیری بالای کابل‌ باعث شده است بتوان از دوربین شلنگی در لوله‌ها و مسیرهای پر پیچ و خم استفاده کرد. کیفیت تصاویر ارسال شده بسیار بالا بوده که همه جزئیات به صورت دقیق ثبت و ضبط می‌شوند. در مکان‌های تیره و تاریک نیز چراغ‌های تعبیه شده در اطراف دوربین شرایطی را فراهم می‌آورند که محیط نورانی شده و هر مکان تاریکی به روشنی و وضح دیده شود.

 

 

انواع دوربین شلنگی 30 متری

انواع دوربین شلنگی 30 متری

دوربین‌های شلنگی دارای 30 متر کابل در شرایط و موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل در مدل‌های مختلفی ساخته شده‌اند تا پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. انواع دوربین شلنگی 30 متری عبارتند از:

  • دوربین‌ شلنگی کابل و لوله: دوربین‌های شلنگی کابل و لوله برای جستجو و بررسی داخل کابل‌، لوله‌ و سیم‌های فرسوده و خراب استفاده می‌شوند که فوکوس قابل‌تنظیم و نور LED برای مناطق کم نور دارند.
  • دوربین‌ شلنگی زیر آبی: دوربین شلنگی زیرآبی ضد آب بوده که قابلیت ضبط ویدئو و عکس را دارد.
  • دوربین‌ شلنگی صنعتی: از دوربین‌های شلنگی 30 متری صنعتی می‌توان در صنایع متعدد در دما، فشار و رطوبت‌ مختلف استفاده کرد.
  • دوربین‌ شلنگی پزشکی: از دوربین شلنگی 30 متری در شرایط خاص پزشکی استفاده می‌شود که رزولوشن بالا و اتصالات مخصوص پزشکی دارد.
  • دوربین‌ شلنگی تخصصی: چنین دوربین‌هایی برای کاربردهای تخصصی و حرفه‌ای مانند اندازه‌گیری، جستجو و بررسی خطوط لوله‌کشی گاز و نفت و ... به کار می‌رود.
  • دوربین‌های بازرسی تصویری ترموگرافی(دمایی): برای تشخیص تغییرات دما و نقاط گرمایی در سطوح و اجسام مختلف از دوربین شلنگی 30 متری ترموگرافی استفاده می‌شوند. دوربین‌های شلنگی دمایی دارای توانایی نمایش تصاویر حرارتی هستند تا بتوان به کمک آن وضعیت را پایش کرد.
  • دوربین‌ شلنگی نفت و گاز: در صنایع نفت و گاز برای بررسی لوله‌ها، تجهیزات و سیستم‌های مرتبط می‌بایست از نوع مخصوص دوربین‌های شلنگی استفاده کرد که مقاوم در برابر شرایط سخت و مواد شیمیایی باشند.

برای خرید دوربین شلنگی 30 متری ابتدا باید نیاز و کاربرد را در نظر گرفت. هر یک از مشاغل نیاز به دوربین شلنگی خاصی دارند که باد نوع مناسب آن را استفاده کرد. فروشگاه اینترنتی اول الکترونیک با دارا بودن مجموعه‌ای کامل از انواع دوربین شلنگی 30متری با بهترین کیفیت قادر است نیازها را برطرف نماید.

 

 

قیمت دوربین شلنگی 30 متری

قیمت دوربین شلنگی 30 متری

خرید دوربین شلنگی 30 متری برای مشاغل متعدد الزامی است. دیدن دورن بسیاری از اجسام به دلیل تنگ و غیر قابل دسترس بودن دشوار است به همین دلیل نیاز است به روشی روی آورد تا بتوان درون اجسام را دید. دوربین‌های شلنگی تا عمق اجسام نفوذ کرده و تصاویری واضح و با کیفیت نشان می‌دهند. قیمت دوربین‌های شلنگی دارای 30 متر کابل با یکدیگر متفاوت است زیرا:

  • چندین شرکت‌های وجود دارند که در زمینه تولید دوربین شلنگی 30 متری فعالیت دارند و از تکنولوژی و مواد مختلف در ساخت چنین دوربینی استفاده می‌کنند.
  • هر دوربین برای فعالیت خاصی طراحی شده است که هرچقدر خاص و تخصصی‌تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • ویژگی‌ها و فناوری‌های استفاده شده در آن‌ها متفاوت است.
  • مشخصات فنی هر دوربین با دوربین دیگر متفاوت است.

برای خرید دوربین شلنگی 30 متری باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین نوع آن را انتخاب کرد. لزوما قیمت بالاتر به معنای بهتر بودن نوع دوربین نیست بلکه نیاز و نوع کاربرد از اصلی‌ترین عواملی هستند می‌توان به کمک آن‌ها دوربین شلنگی 30متری با رنج قیمت مناسب پیدا کرد.

 

بهترین دوربین شلنگی 30متری

شرکت Inskam یکی از معتبرترین شرکت‌های چینی بوده که از تامین کنندگان انواع محصولات الکترونیکی نظیر دوربین بوده و از صادر کنندگان به آمریکا، کانادا، لهستان، دانمارک، آلمان، روسیه، مکزیک، برزیل، هند، کره جنوبی و ژاپن محسوب می‌شود. فروشگاه اینترنتی اول الکترونیک با داشتن شعبه در شهر شنزن چین به طور مستقیم با Inskam در ارتباط بوده از این رو بهترین نوع محصولات به بازار ایران وارد می‌شود.

بهترین دوربین شلنگی 30متری را می‌توان در فروشگاه اول الکترونیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراه با ضمانت یافت. برای مشاهده محصولات کافی است روی لینک کلیک کنید:

دوربین آندوسکوپی 30متری مانیتور دار

دوربین شلنگی آندوسکوپی 30متری AV

دوربین شلنگی 30متری3 در 1

دوربین شلنگی 30 متری دو دوربینه HD

برخی از انواع دوربین شلنگی‌های 30 متری دارای دو یا سه دوربین هستند که زاویه دید بیشتری فراهم کرده و باعث می‌شوند جزئیات بیشتری از اعماق و فضای درون اجسام به دست آید. تفاوت در قطر دوربین باعث شده است بتوان در شرایط مختلف از چنین دوربین‌هایی استفاده کرد. اول الکترونیک مفتخر است انواع دوربین‌ها و سایر کالاهای الکترونیکی مورد نیاز بازار ایران را تهیه نموده و نیازهای خریداران را برطرف نماید. با مراجعه به سایت اول الکترونیک از سایر محصولات دیدن نمایید.‌

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش