معرفی بهترین دوربین آندوسکوپی

دوربین آندوسکوپی یکی از بهترین ابزارهای کاربردی برای تشخیص مشکلات پنهان و تسریع در تعمیر و مرمت است. دید دقیق داخل اجسام به واسطه دوربین قدرتمند امکان پذیر بوده که کیفیت بسیار بالایی دارند در نتیجه از آن در موارد مختلف برای کاوش و جستجو استفاده می‌شود. در این بخش به معرفی بهترین دوربین آندوسکوپی پرداخته شده است.

 

دوربین آندوسکوپی چیست؟

دوربین‌هایی وجود دارند که به آن‌ها دوربین آندوسکوپی گفته می‌شود. نام دیگر دوربین‌های آندوسکوپی، دوربین‌ چشم ماری است که دارای لوله‌های بلندی بوده و در انتهای آن یک دوربین تعبیه شده است. طول لوله در مدل‌های مختلف دوربین آندوسکوپی متفاوت است و در هر مدل در کیفیت دوربین، قطر دوربین،جنس کابل، صفحه نمایش و سایر مشخصات تفاوت‌هایی وجود دارد به همین دلیل انواع دوربین‌های آندوسکوپی در بازار موجود بوده و به فروش می‌رسند.

 

 

نحوه کارکرد دوربین آندوسکوپی

نحوه کارکرد دوربین آندوسکوپی

دوربین آندوسکوپی یکی از اختراعات فوق العاده مفید و کاربرده بوده که این دوربین‌ها قادر هستند به صورت انعطاف‌پذیر وارد لوله‌ها، فضاهای تنگ و تاریک با دسترسی محدود شوند و تصاویر ویدئویی از داخل آن‌ها را در صفحه نمایش نشان دهند. بعضی از انواع دوربین‌های آندوسکوپی دارای یک دوربین و برخی دیگر دارای دو دوربین هستند به همین دلیل استفاده از آن ها در صنایع مختلف گسترده بوده و کار را برای مشاغل مربوطه آسان‌تر نموده است.‌

دوربین‌های آندوسکوپی معمولا شامل سنسور تصویر، لنز و سیستم نورپردازی در سر دوربین است که در دو نوع سیم کشی شده یا بی‌سیم عرضه شده‌اند. دوربین‌های آندوسکوپی قابلیت اتصال به دستگاه‌ نمایش مانند تلویزیون یا کامپیوتر را داشته تا تصاویر به صورت زنده نمایش داده یا ضبط و ذخیره نمایند.

با توجه به نیازهای روز بازار شرکت اول الکترونیک دوربین‌های آندوسکوپی را در مدل‌های مختلف ارائه نموده است که از نظر کارکرد بی عیب و نقص بوده و در کیفیت حرف اول را می‌زنند از این رو تبدیل به پر فروش‌ترین انواع دوربین‌ها شده‌اند.‌

 

 

موارد استفاده از دوربین آندوسکوپی

موارد استفاده از دوربین آندوسکوپی

دوربین آندوسکوپی به عنوان یک ابزار تشخیصی مهم در صنایع مختلف نظیر لوله‌کشی، سیستم‌های فضای بازیابی، تاسیسات ساختمانی و همچنین عملیات جستجو و نجات، بازرسی دیوار، کاوش در محل‌های غیر قابل دسترس، بررسی، بازرسی راکتورهای تولید مواد، بازرسی سیستم‌های انتقال قدرت صنعتی، سیستم تهویه مطبوع، توربین‌های هواپیما، کاوش‌های باستان‌شناسی، غارنوردی و موارد مشابه استفاده می‌شوند.

به دلایل استفاده‌های مختلفی که می‌توان از دوربین آندوسکوپی کرد به آن نام‌های مختلفی مانند دوربین شلنگی آندوسکوپی و یا دوربین برسی لوله و چاه داده شده است. از دوربین‌های آندوسکوپی برای بررسی و تشخیص مشکلاتی استفاده می‌شود که به راحتی دیده نمی‌شوند و در دسترس نیستند. با دوربین آندوسکوپی لکه‌، ترک‌، انسداد، لجن‌ و سایر آسیب‌ها دیده و شناسایی شده که به تعمیرات، تعویض قطعات آسیب دیده و پیشگیری از بروز مشکلات بعدی در موارد مختلف کمک می‌کنند.

 

 

بهترین دوربین آندوسکوپی

قیمت دوربین آندوسکوپی چقدر است؟

دوربین آندوسکوپی تبدیل به یک وسیله ضروری در صنایع مختلف شده است در نتیجه فروش آن هر روز بیشتر از روز قبل می‌شود. دوربین‌های آندوسکوپی قیمت‌های مختلفی دارند که نمی‌توان عدد ثابتی را برای همه انواع مدل‌های آن در نظر گرفت. قیمت دوربین آندوسکوپی تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرد که عبارتند از:

  • کیفیت تصویر: هرچقدر دوربین از تکنولوژی پیشرفته و سنسورهای بهتری برخوردار باشد کیفیت و وضوح نمایش تصویر در آن بالاتر خواهد بود درنتیجه قیمت آن نیز نسبت به نمونه رده پایین‌تر، بالاتر است.
  • تعداد دوربین: بعضی از دوربین‌های آندوسکوپی دارای دو دوربین هستند که امکان مشاهده زوایا مختلف را فراهم می‌کنند. دوربین‌های دو دوربینه قیمت بالاتری نسبت به دوربین‌های تک دوربین دارند.
  • درجه ضد آب بودن: هرچقدر مقاومت دوربین در برابر آب و رطوبت بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.
  • قابلیت اتصال به وای فای: دوربین‌هایی که قادر هستند به wifi اتصال یابند و تا تصاویر را به اشتراک بگذارند از فناوری‌های پیشرفته‌تری استفاده می کنند که قیمت دوربین آندوسکوپی را افزایش می‌دهند.

قبل از خرید دوربین آندوسکوپی می‌بایست مشخصات فنی آن را بررسی کرد تا بتوان از میان گزینه‌ها بهترین مدل را متناسب با نیاز و بودجه خریداری نمود. فروشگاه اینترنتی اول الکترونیک جدیدترین تجهیزات و قطعات خاص الکترونیکی، کامپیوتری و گجت های روز دنیا را ارائه می‌دهد که می‌توان دوربین آندوسکوپی مورد نظر را با قیمت مناسب از چنین فروشگاه معتبری تهیه کرد.

 

بهترین دوربین آندوسکوپی

بهترین دوربین آندوسکوپی کدام است؟ هر یک از دوربین‌های آندوسکوپی با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، خکاربرد خاصی دارند که ممکن است مناسب گذر دادن از مکان‌های صعب‌العبور بوده، ضد آب باشد، در برابر ضربه و فشارهای احتمالی محکم و مقاوم باشند و .... به همین دلیل می‌بایست نوع مناسب آن را انتخاب کرد.فروشگاه اول الکترونیک مفتخر است میان انواع مدل‌های موجود در بازار بهترین و کاربردی‌ترین دوربین‌ها را ارائه نماید که عبارتند از:

دوربین آندوسکوپی 30متری مانیتوردار

دوربین آندوسکوپی 30 متری مانیتور دار 2.4 اینچی مدل AEP130 دارای کابل انعطافی سخت فنری بوده که امکان مشاهده همزمان تصاویر حین عملیات را فراهم آورده است از این رو به طور گسترده در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

دوربین آندوسکوپی 50 متری مانیتوردار

دوربین آندوسکوپی 50 متری AEP150 مانیتوردار با قیمت مناسب دارای کیفیت عالی 1280*1080P به صورت HD بوده که 6 چراغ ال‌ای‌دی در اطراف دوربین دارد و زاویه دید 70 درجه‌ای فراهم می‌کند.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 10 متری دو دوربینه HD

دوربین شلنگی آندوسکوپی 10 متری دو دوربینه HD را می‌توان به تلفن همراه یا تبلت نصب نموده و همزمان با اجرای عملیات تصاویر را با وضوح بالا به صورت عکس و فیلم مشاهده کرد.فرمت ویدیو AVI بوده که کیفیت عالی 1280*720 به صورت HD دارد.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 1 متری

دوربین شلنگی آندوسکوپی 1 متری کابل منعطف و شکل پذیری داشته که ساخت کشور چین از برند Inskam است. میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر پورت‌های آن بوده و دارای دوربینی به قطر 5.5 میلیمتر است.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 5 متری

یکی دیگر از بهترین دوربین‌های آندوسکوپی دارای 5 متر کابل انعطاف پذیر فنری سخت با کانکتور میکرو USB و Type-C و USB کامپیوتر بوده که یک دوربین در جلو دارد.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 2 متری

دوربین شلنگی آندوسکوپی 2 متری کیفیت عالی VGA300Kp داشته که رزولوشن آن 640*480 و 288*352 ، 320*240 است و از پورت میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری3 در 1

دوربین شلنگی آندوسکوپی 20 متری3 در 1 را می‌توان به تلفن همراه یا تبلت‌هایی که دارای پورت C-Type هستند متصل نموده و از آن در موارد متعدد استفاده کرد. افزایش طول کابل دوربین شلنگی با افزودن یک تقویت کننده ویژه در میان کابل امکان پذیر است.

 

دوربین شلنگی آندوسکوپی 10 متری 3 در 1

دوربین شلنگی آندوسکوپی 10 متری 3 در 1 یک دوربین در جلو داشته که پورت آن میکرو USB و Type C و USB کامپیوتر بوده و کیفیت عالی VGA300Kp را دارد.

 

برای مشاهده محصولات بیشتر به لینک دوربین آندوسکوپی مراجعه نمایید تا از جدیدترین‌ها مطلع شوید. کلیه محصولات فروشگاه اول الکترونیک در کیفیت عالی، بسته بندی مطئن و قیمت مناسب ارائه می‌شوند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش