معرفی بهترین دوربین شلنگی اتوفوکوس

دوربین شلنگی وای فای 5 مگاپیکسل اتوفوکوس

صنایع کوچک و بزرگ دارای سیستم‌ها و لوله‌هایی هستند که باید مرتبا چک شوند و مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوانید هر چه سریع‌تر آن‌ها را سرویس و تعمیر کنید. گاهی اوقات دسترسی به همه قسمت‌های سیستم‌ها امکان‌پذیر نیست و برای این که بتوانید به همه قسمت‌ها کنترل داشته باشید باید از تجهیزاتی به عنوان دوربین شلنگی اتوفوکوس استفاده کنید. این وسیله دارای مشخصاتی است  که کار بررسی و تعمیرات را برای شما راحت خواهد کرد. در ادامه به شرح مشخصات این محصول خواهیم پرداخت.

دوربین شلنگی اتوفوکوس چه کاربردهایی دارد؟

دوربین‌های آندوسکوپی یکی از بهترین تولیدات سال‌های اخیر هستند که از تکنولوژی‌های پیشرفته ای استفاده می‌کنند. دوربین شلنگی وای فای به این دلیل شلنگی نام گذاری شده است که اولا طول بسیار زیادی دارد و دوما بسیار باریک است. همین ویژگی آن را برای کاربردهای زیادی مناسب کرده است. طول این دوربین ده متر است و می‌تواند تا اندازه زیادی حرکت کند.

بیشتر افرادی که درحوزه های صنعتی، ساختمانی و گاها عمومی فعابیت می‌کنند از این دوربین استفاده می‌کنند. برخی از کاربردهای این دوربین به شرح زیر هستند:

توربین بادی

گاهی اوقات ممکن است توربین‌های بادی دچار مشکل شوند و عملکرد آنان متوقف شود. به همین دلیل، باید نسبت به تعمیر و تنظیم آن اقدام کنید. چون این توربین‌ها بلند هستند و دسترسی به همه قسمت‌های آن‌ها امکان پذیر نیست، از دوربین شلنگی اتوفوکوس استفاده می‌شود تا مشکلات آن به طور کامل مشخص شوند. سپس محل ایجاد خرابی به طور کامل در دوربین مشخص شده و می‌توانید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

سیستم تهیه مطبوع

در بسیاری از واحدهای صنعتی و تجاری از تهویه مطبوع استفاده می‌شود. این سیستم پیچیدگی زیادی دارد و با چشم معمولی قابل بررسی نیست. به همین خاطر، از دوربین شلنگی استفاده می‌شود تا فیلترها، داکت‌ها و مسیرهای هوا به طور کامل بررسی شوند. اگر هر یک از این قسمت‌ها دارای انسداد باشند به راحتی با دوربین شلنگی وای فای قابل تشخیص خواهد بود.

لوله‌های آب و فاضلاب

سیستم لوله کشی فاضلاب معمولا در زیر زمین قرار دارد و دسترسی به آن امکان پذیر نیست. اگر بتوانید دوربین شلنگی را خریداری کنید و با استفاده از تصاویر ضبط شده داخل لوله‌ها را بررسی کنید، بسیاری از مشکلات مانند  ترک‌ها  و لکه‌ها قابل برطرف کردن می‌شوند.

عیب یابی چاه‌ها و لوله‌ها

یکی از کاربردهایی که می‌توانید از این دوربین‌ها استفاده کنید، بررسی لوله‌ها در سیستم‌های مختلف است. با خرید دوربین شلنگی می‌توانید آن را به نقاطی که به آن‌ها دسترسی ندارید، بفرستید.

بررسی ویژگی‌های دوربین شلنگی وای فای به صورت کامل

دوربین شلنگی وای فای دارای مشخصاتی است که برای خرید باید با آن‌ها به طور کامل آشنایی داشته باشید:

  • نوع پروب آن اتوفوکوس است و لازم نیست به صورت دستی آن را تنظیم کنید. دوربین در هر فاصله ای که قرار بگیرد می‌تواند وضوح را به طور خودکار تنظیم کند.
  • طول کابل آن ده متر است و برای دسترسی به سایر نقاط مناسب می‌باشد. دوربین‌های بیست متری نیز وجود دارند، اما ده متر برای بیشتر کاربردها مناسب است.
  • برند این دوربین شلنگی Inskam  بوده و ساخت کشور چین است. برخی افراد نسبت به محصولات چینی اطمیان کافی ندارند، اما باید گفت که این محصول از کیفیت خوبی برخوردار است.
  • دوربین شلنگی اتوفوکوس رزولوشنی برابر با 5 مگاپیکسل دارد و کیفیت آن برای تصویر برداری از مکان‌های تاریک بسیار مناسب است، زیرا به قابلیت دید در شب نیز مجهز است.
  • میزان ظرفیت باتری: 2300 میلی آمپر
  • تصاویر را  با فرمت Mjpg و ویدیوها را با کیفیت MP4 ذخیره می‌کند.
  • نیازی به استفاده از هیچ گونه سیمی برای اتصال دوربین به تلفن همراه نیست و به صورت وای فای اتصالات لازم برقرار می‌شود.
  • دارای چهار لامپ ال ای دی است که در شرایط تاریکی و کمبود نور می‌تواند شرایط تصویر برداری را بهبود ببخشد.

طریقه استفاده از دوربین شلنگی اتوفوکوس چگونه است؟

از آن جایی که اندازه این دوربین تقریبا کوچک است، می‌توان از آن به راحتی استفاده کرد. زمانی که دوربین را روشن می‌کنید، فرستنده بی سیم روی دستگاه فعال شده و یک شبکه وای فای ایجاد می‌کند. این فرستنده دارای یک باتری داخلی است. بنابراین، هیچ نیازی به برق ندارد. از آن جایی که این دوربین دارای وای فای است، پس از راه اندازی باید اپلیکیشن مخصوص آن را روی دستگاه موردنظر خود نصب کنید تا به محض تصویربرداری به فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

بعد از نصب اپلیکیشن باید به وسیله تنظیمات، دوربین را به وای فای متصل کنید تا بتوانید تصاویر را در لحظه دریافت کنید. سپس با استفاده از شلنگ دوربین را به محل دلخواه بفرستید و اگر محل مورد نظر نور کافی ندارد، می‌توانید لامپ‌های آن را روشن کنید.

دوربین شلنگی اتوفوکوس با برخورداری از استاندارد ip67   

از مشخصات منحصر به فرد دوربین شلنگی وای فای برخورداری از استاندارد IP67 است که باعث می‌شود این دوربین کاملا در برابر آب مقاوم باشد. در برخی از محیط‌ها مانند لوله‌های موجود در سیستم آب و فاضلاب، این دوربین باید وارد لوله‌ها برای بررسی محیط شود. بنابراین، با داشتن این ویژگی دیگر نگران مرطوب شدن و آسیب دیدن دوربین نخواهید بود.

اگر این محصول را خریداری کنید، می‌توانید از آن در شرایط محیطی سخت استفاده کنید. لازم به ذکر است دوربین‌هایی که دارای این ویژگی هستند، تا مدت زمان مشخصی می‌توانند در آب بمانند. این دوربین هم توانایی ماندن در آب به مدت سی دقیقه در عمق 1.5 متری را دارد.

قیمت دوربین دوربین شلنگی اتوفوکوس

برای تعیین قیمت دوربین شلنگی وای فای نیاز است که چند فاکتور را در نظر بگیرید. قابلیت اتصال به وای فای ویژگی است که در برخی از دوربین‌های شلنگی وجود ندارد. این دوربین از این ویژگی برخوردار است. در نتیجه، قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. تعداد دوربین آن یک عدد است که نسبت به مدل‌های دو دوربینه قیمت مناسب‌تری دارد. 

خرید دوربین شلنگی وای فای با امکانات کامل از اول الکترونیک

دوربین‌های شلنگی تکنولوژی بسیار مفیدی برای صنایع مختلف هستند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید سطوح غیر قابل دسترسی و مکان‌هایی که مسافت طولانی از شما دارند را ببینید. به همین خاطر، این موضوع دوربین شلنگی وای فای را بیش از پیش محبوب کرده است. با توجه به ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، ممکن است بخواهید این دوربین را تهیه کنید. ما در اول الکترونیک با قیمتی بسیار مناسب آن را ارائه می‌دهیم. برای سفارش کافی است از طریق این صفحه اقدام کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش