معرفی بهترین دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل 10 متری

دوربین شلنگی 10 متری 5 مگاپیکسل اتوفوکوس

آیا تا به حال برای دیدن نقاط مختلف سیستم‌ها و دستگاه دچار مشکل شده‌اید؟ دستگاه‌ها، تجهیزات و لوله‌ها در صنایع مختلف ممکن است در طی زمان دچار آسیب یا انسداد شوند. به همین دلیل، باید سریعا نسبت به تعمیر آن‌ها اقدام کنید تا کارکرد حوزه موردنظر با اختلال مواجه نشود. برای دسترسی به همه قسمت‌ها، باید از وسیله ای به نام دوربین شلنگی استفاده کنید تا به خوبی همه قسمت‌های صعب العبور و غیر قابل دسترسی به شما نشان دهد. برای داشتن اطلاعات بیشتر از دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل

دوربین‌های شلنگی در سال‌های اخیر یکی از انتخاب‌های محبوب برای موقعیت‌های مختلف به حساب می‌آیند. این دوربین‌ها از سال‌ها پیش توسط برندهای مختلف تولید می‌شدند، اما در سال 2022 یکی از برندهای برتر چینی به نام Inskam اقدام به تولید دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل به طول 10 متر کرد که با دوربین‌های دیگر متفاوت است و از قابلیت‌های زیادی برخوردار می‌باشد.

در اولین سری این دوربین مشکلاتی وجود داشت که با بررسی‌های انجام شده توسط کارخانه سری جدیدی از آن تولید شد. در سری جدید، پشت دوربین به شکل مخروطی درآمد که باعث می‌شود در مسیرهای مختلف گیر نکند. همچنین ال ای دی‌هایی به این دوربین نیز اضافه شده تا بتواند نور بیشتری پرتاب کند. قدرت تصویر برداری این دوربین در حد HD است و می‌توانید تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را بلافاصله به دستگاه موردنظر خود بفرستید.

کاربردهای دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل

این دوربین در موارد متعددی کاربرد دارد که به شرح زیر هستند:

بازرسی کشتی‌ها

کشتی‌ها سازه‌های بسیار بزرگی هستند که از سیستم داخلی پیچیده ای ساخته شده اند. از آن جایی که موتور آن اجزای مختلفی دارد بررسی آن‌ها کار ساده ای نیست  و می‌توان از دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل استفاده کرد تا به راحتی عیب یابی سیستم را انجام دهید.

بازرسی جوش سیلندرها

سیلندرها قطعاتی هستند که حرکت و رفت و برگشتی دارند و از جوش‌های متعددی برخوردار هستند. زمانی که این جوش‌ها دچار مشکل باشند، عملکرد آن‌ها مختل می‌شود و نمی‌توانند به درستی کار کنند. به همین دلیل، باید به خوبی چک شوند. از آن جایی که این کار به صورت معمول امکان پذیر نیست، می‌توانید یک دوربین شلنگی را به درون این قطعات وارد کنید.

مشاهده سیستم داخلی موتور دیزل و خودروها

موتور دیزل‌ها بسیار پیشرفته هستند و سیستم داخلی آن‌ها پیچیده است. از آن جای که امکان مشاهده آن‌ها به صورت عادی وجود ندارد، می‌توانید از دوربین شلنگی استفاده کنید تا به راحتی آن‌ها را عیب یابی کنید. همچنین از این وسیله می‌توانید برای تشخیص مشکل خودروهای معمولی نیز استفاده کنید.

دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد؟

دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل از مشخصاتی برخوردار است که آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • با این که جنس سختی دارد، اما در عین حال نیز بسیار انعطاف پذیر است و برای وارد کردن آن به مکان‌های مختلف هیچ مشکلی نخواهید داشت.
  • یک عدد دوربین دارد که آن هم در قسمت جلویی تعبیه شده است. قطر آن حدود 11 میلی متر است و می‌تواند مکان اطراف را به خوبی پوشش دهد
  • نوع پروب آن اتوفوکوس است به این معنی که شما وقتی دوربین را به مکان‌های مختلف وارد می‌کنید، باید فوکوس آن را تنظیم کنید تا تصاویر و ویدیوهای دریافتی کاملا واضح باشند. اما وقتی دوربین از قابلیت اتوفوکوس برخوردار باشد، نیازی به تنظیم دستی نیست و به صورت اتوماتیک فوکوس را تنظیم می‌کند.
  • دوربین‌های شلنگی طول کابل‌های مختلفی دارند که در این مدل طول کابل به ده متر می‌رسد. به همین دلیل، برای استفاده در مکان‌های مختلف و دور از دسترس هیچ مشکلی نخواهید داشت.
  • تعداد چراغ‌های LED آن شش عدد است که در مکان‌های تاریک به خوبی عمل کرده و بسیاری از نقاط را روشن می‌کند.
  • قابلیت دید در شب دارد و به دلیل ضد آب بودن می‌توانید آن را در مکان‌های مرطوب و زیر آب هم استفاده کنید. استاندارد در نظر گرفته شده برای آن IP68 است که مدت زمان زیادی می‌تواند درون آب بماند.

برخورداری از قابلیت اتوفوکوس، منحصر به فردترین ویژگی دوربین شلنگی 10 متری

بسیاری از دوربین‌های شلنگی که تولیدات قدیمی هستند، فوکوس دستی دارند. به این ترتیب که قبل از وارد کردن آن‌ها به مکان موردنظر باید میزان فاصله جسم از دوربین را تخمین بزنید و فوکوس را به صورت دستی تنظیم کنید. این کار بسیار دشوار است. اما در دوربین‌های جدید مانند دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل که از قابلیت اتوفوکوس برخوردار است، به راحتی می‌توانید آن را در هر مکانی قرار دهید. خود دوربین فوکوس را با توجه به فاصله از جسم تنظیم می‌کند. در نتیجه، می‌توانید به راحتی عکس برداری یا فیلم برداری را انجام دهید.

قیمت دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل در بازار چگونه است؟

برای خرید این دوربین و اطلاع از قیمت آن لازم است که چند نکته را در نظر بگیرید. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خاصی برای دوربین‌ها در نظر گرفته اند. با این که این دوربین برندی چینی دارد، اما با این حال از کیفیت خوبی برخوردار است  و قیمت مناسب‌تری هم نسبت به سایر برندهای موجود در بازار خواهد داشت. سپس باید امکانات و ویژگی‌های آن را در نظر بگیرید.

اتوفوکوس ویژگی است که در برخی دوربین‌ها وجود ندارد. پس اگر یک دوربین شلنگی از این ویژگی  برخوردار باشد، معمولا قیمت بیشتری دارد. از طرفی هم قیمت ارز روی کالاهای وارداتی تاثیر زیادی می‌گذارد. در کشور ما نوسانات ارز بسیار زیاد است پس قبل از خرید حتما باید قیمت محصول را استعلام کنید.

خرید دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل با بهترین برند از اول الکترونیک

بسیاری از صنایع از تجهیزات و دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که مدام باید مورد بررسی و تعمیرات قرار بگیرند. دوربین‌های شلنگی بهترین ابزار برای این کار هستند، زیرا می‌توانند به خوبی به همه قسمت‌های دستگاه‌ها و لوله‌ها دسترسی داشته باشند و هر گونه نشتی یا انسداد را تشخیص دهند. اگر قصد خرید دوربین شلنگی 5 مگاپیکسل را دارید، می‌توانید از طریق سایت ما، یعنی اول الکترونیک اقدام به ثبت سفارش کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش