معرفی بهترین دوربین چاه عمیق وای فای دار 50 متری

دوربین چاه عمیق وای فای دار 50 متری

آیا تا به حال برای بررسی چاه‌های عمیق دچار مشکل شده‌اید؟ برخی از چاه‌ها بسیار عمیق هستند و نمی‌توان به صورت عادی به کل آن‌ها دسترسی داشت. عمق آن‌ها به شکلی است که باید از یک ابزار خاص برای بررسی همه قسمت‌های چاه اقدام کنید. بسیاری از دوربین‌های بازرسی طول کابل کافی برای این کار ندارند. به همین خاطر، بهتر است که از دوربین چاه عمیق استفاده کنید. این دوربین ویژگی‌های متعددی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دوربین چاه عمیق چه ویژگی‌هایی دارد؟

مانند دیگر دوربین‌ها، دوربین چاه عمیق نیز دارای اجزای مختلفی است که به شرح زیر هستند:

کابل‌های مختلف

این دوربین از سه کابل مختلف تشکیل شده است که هر کدام کارکرد خاصی داشته و به سیستم وای فای وصل می‌شوند. اولین کابل مربوط به ویدیو است که وقتی آن را وصل می‌کنید، ویدیوهای دریافتی همزمان به تلفن همراه ارسال شده و نمایش داده می‌شوند. دومین کابل مربوط به دوربین است که اجازه می‌دهد تصاویر و رسانه‌های ضبط شده  به سیستم وای فای فرستاده شوند. آخرین کابل نیز مربوط به چراغ‌های ال ای دی است که می‌توانید آن‌ها را روشن و خاموش کنید.

سیستم وای فای

سیستم وای فای جعبه ای است که اتصال دستگاه و تلفن همراه را برقرار می‌کند. از طریق این دستگاه هم تصاویر و هم ویدیوهای ضبط شده را می‌توانید ببینید. در قسمت بالایی آن دو عدد تصویر QR کد قرار دارند که از طریق اسکن مورد مناسب خود می‌توانید برنامه دوربین را روی تلفن همراه خود نصب کنید.  سپس در قسمت پایین می‌توانید وضعیت باتری را مشاهده کنید که در هر مرحله چراغ مربوط به آن روشن خواهد شد. در پایین‌ترین بخش نیز چراغ مربوط به روشن بودن دستگاه قرار دارد.

لنز دوربین

بعد از کابل دوربین قرار می‌گیرد که قسمت مرکزی بوده و لامپ‌های ال ای دی اطراف آن قرار داده می‌شوند. دوربین چاه عمیق فقط یک دوربین و آن هم در جلو دارد. رزولوشن ضبط کردن آن دو مگاپیکسل است.

چراغ‌های LED

از آن جایی که چاه‌های عمیق بسیار تاریک هستند، به چیزی برای روشنایی کافی آن‌ها نیاز دارید. استفاده از چراغ‌های کوچک ال ای دی در اطراف لنز دوربین باعث می‌شود که روشنایی کافی ایجاد شود. تعداد دوازده ال ای دی در این دوربین قرار دارد. با وجود ال ای دی‌ها حجم باتری 4500 میلی آمپر بوده و در حدود 4 ساعت ماندگاری خواهد داشت.

کاربرد دوربین چاه عمیق در صنایع مختلف

کاربرد دوربین چاه عمیق بیشتر در بررسی چاه‌های آب است. بدین منظور که این دوربین را تا انتهای چاه وارد می‌کنند تا امکان ریزش خاک در چاه، میزان پوسیدگی لوله جدار، رسوب گرفتگی لوله، انسداد چاه، یافتن امکان وجود ترک و مکان نشتی را بررسی کنند. راه اندازی و تعبیه این سیستم‌ها بسیار سخت است و باید دائما مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوانید به موقع برای رفع مشکلات اقدام کنید.

وقتی که یک چاه عمیق تاسیس می‌کنید، ممکن است به دلیل ریزش دیواره مجبور شوید  که لوله‌های جدار آهنی نصب کنید. این لوله‌ها به شکلی قرار می‌گیرند که دارای شیار طولی باشند تا آب به داخل لوله به راحتی عبور کند. به مرور زمان این لوله‌ها در معرض زنگ زدگی قرار می‌گیرند یا امکان دارد دچار پوسیدگی شوند. به همین منظور، باید قبل از هدر رفتن مقدار زیادی آب، لوله‌ها را با استفاده از دوربین چاه عمیق بررسی کنید تا ببینید که کدام سمت در معرض این اتفاقات قرار دارد. سپس می‌توان آن‌ها را تعمیر یا تعویض کرد.

نکات لازم هنگام خرید دوربین چاه عمیق

در هنگام خرید یکی دوربین چاه باید مواردی را در نظر بگیرید که عبارتند از:

نوع برند

دوربین‌های بازرسی توسط برندهای مختلفی ساخته می‌شوند  و باید نسبت به بودجه و کیفیتی که دارند بهترین گزینه را انتخاب کنید. برند Zong یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین‌ها در این زمینه است که دوربین چاه عمیق تولیدی آن از دوام و کیفیت خوب و بالایی برخوردار است.

کیفیت تصویر

از آن جایی که چاه‌های عمیق بسیار تاریک هستند، دوربین باید از نور و قابلیت دید در شب برخوردار باشد. همچنین کیفی دوربین به حدی باشد که بتواند به خوبی در میان تاریکی تصاویر واضحی ضبط کند. این مورد بسیار مهم است و باید به آن دقت کنید، زیرا اگر دوربین کیفیت پایینی داشته باشد، تصاویر ضبط شده مشکلات را به صورت دقیق نشان نمی‌دهند.

مقاومت کافی

چاه‌های عمیق دارای رطوبت و گرد و غبار بالایی هستند و می‌توانند به راحتی به تجهیزات و دوربین‌ها آسیب بزنند. به همین دلیل، نباید از دوربین‌هایی که دارای مقاومت کافی نیستند در این شرایط استفاده کنید. دوربین چاه عمیق در برابر تمام موارد ذکر شده مقاومت کافی دارد. پس می‌توانید بدون نگرانی آن را به انتهای چاه نیز بفرستید.

امکان اتصال به تلفن همراه، از بهترین قابلیت‌های دوربین چاه عمیق

بیشتر دوربین‌ها دارای کابل‌های مخصوص برای اتصال به دستگاه‌های خارجی هستند، اما این دوربین همان طور که می‌دانید از یک سیستم وای فای برخوردار است  بدون هیچ مشکل و کابل مخصوص تصاویر دریافتی را به تلفن همراه ارسال می‌کند. این ویژگی در کمتر دوربینی یافت می‌شود که باعث می‌شود این مدل قیمت بالاتری داشته باشد.

خرید دوربین چاه عمیق از اول الکترونیک با بهترین قیمت

دوربین‌های بازرسی بسیار مفید هستند و به افراد کمک زیادی می‌کنند. اگر بتوانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید، بازرسی مکان‌های دیگر بسیار آسان خواهد شد. این دوربین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که دوربین چاه عمیق  برای مکان‌های عمیق مانند چاه‌ها مناسب است و می‌توانید با آن‌ها بسیاری از چاه‌های عمق آب را بازرسی کنید. در صورت بروز مشکل باید از تجهیزات لازم کمک بگیرید تا بتوانید به صورت اصولی آن را تعمیر کنید. برای خرید این دوربین از اول الکترونیک با پایین‌ترین قیمت نسبت به فروشگاه‌های دیگر می‌توانید از طریق این صفحه سفارش خود را ثبت کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش