معرفی بهترین دوربین شلنگی ضد آب 10 متری وای فای دار

دوربین شلنگی آندوسکوپی ضد آب 10 متری دارای WIFI

ابزارهای صنعتی بسیاری از فرآیندها در صنایع مختلف را آسان‌تر می‌کنند. یکی از کارهایی که در سیستم‌های مختلف باید انجام شود، بررسی مداوم  و تعمیرات آن‌ها است. برخی از قسمت‌های سیستم‌ها به راحتی قابل دسترسی نیستند و نمی‌توانید به صورت معمولی آن‌ها را بررسی کنید. به همین دلیل، به ابزاری مانند دوربین شلنگی نیاز خواهید داشت. این دوربین‌ها دارای رابط و یک سری کوچک هستند که به دستگاه‌های مختلف برای انقال تصاویر و ویدیوها متصل می‌شوند. در ادامه درباره ویژگی‌های دوربین شلنگی ضد آب خواهیم پرداخت.

آشنایی با دوربین شلنگی ضد آب

در برخی مواقع، مشاهده برخی نقاط در صنایع مختلف با استفاده از چشم امکان‌پذیر نیست و به تجهیزات خاصی برای این کار نیاز است. دوربین شلنگی یک نوع دوربین بسیار کوچک است که قابلیت ورود به مکان‌های دوردست و خارج از دید را دارد. اگر نیاز به بررسی لوله‌ها یا مکان‌های صعب‌العبور را دارید، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. از آن جایی که این دوربین انواع مختلفی دارد، به راحتی می‌توانید مدل موردنظر خود را پیدا کنید.

این دوربین  بر حسب مدل طول‌های متفاوتی دارد که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب هستند. دوربین شلنگی ضد آب 10 متری یکی از بهترین انواع دوربین شلنگی به حساب می‌آید که عملکرد بسیار خوبی در بسیاری از صنایع دارد. با استفاده از این دوربین می‌توانید به راحتی از هر مکانی که بخواهید ویدیو به صورت زنده تهیه کنید. هر چه قدر که طول دوربین بیشتر باشد، به قسمت‌های بیشتری دسترسی دارید.

 زمانی که این دوربین را به مکان موردنظر می‌فرستید، باید دقت کنید که دوربین از جسم موردنظر فاصله مناسبی داشته باشد. علت این امر مربوط به فوکوس دوربین است که باید به دقت تنظیم شود تا مکان به خوبی قابل مشاهده باشد.

دوربین شلنگی ضد آب چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد؟

دوربین شلنگی ضد آب مانند دیگر دوربین‌های شلنگی دارای ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی است که به شرح زیر هستند:

  • این دوربین از  قابلیت اتصال بدون سیم یا وای فای برخوردار است. بدین صورت که می‌توانید آن را به همه دستگاه‌هایی که از سیستم ویندوز، اندروید و IOS برخوردار هستند، متصل کنید.
  • کیفیت دوربین در این مدل 2 مگاپیکسل است که متوسط بوده و برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی کنند مناسب خواهد بود.
  • بارزترین مشخصه دوربین شلنگی ضد آب، مقاومت در برابر رطوبت و آب است که از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند.
  • عکس‌ها و ویدئوهایی که با این دوربین ضبط می‌شوند، رزولوشنی برابر با 720*1280 یا 640*480 دارند.
  • بر خلاف سایر دوربین‌ها، دارای 6 چراغ ال ای دی است که برای مکان‌های تاریک بسیار مناسب هستند. همچنین می‌توانید نور آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید تا اشیا را به صورت کاملا واضح ببینید.
  • حجم باتری آن در حدود 800 میلی آمپر است که می‌تواند حدود سه تا چهار ساعت دوام داشته باشد.
  • درجه ضد آب بودن آن IP67 است که مانند سایر دوربین‌های ضد آب تا عمق 1.5 متری و به مدت نیم ساعت سالم می‌ماند.
  • سیم آن کاملا انعطف پذیر است و به هر محیطی که آن را بفرستید بدون مشکل عبور می‌کند.

بررسی کیفیت ساخت دوربین ضد آب 10 متری

بدنه این دوربین از مقاومت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، است که می‌تواند در شرایط محیطی سخت دوام بیاورد. همچنین کیفیت تصویربرداری آن در حد 720p است که نسبت به سایر دوربین‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است. برند دوربین شلنگی ضد آب Anesok بوده و به سفارش اول الکترونیک درکشور چین ساخته شده است. بر خلاف تصور عموم دوام خوبی خواهد داشت و می‌توانید از آن تا چند سال استفاده کنید.

کاربردهای دوربین شلنگی ضد آب ده متری

از این دوربین می‌توان در موارد زیادی استفاده کرد و کاربرد بسیار فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

استفاده در خط لوله

در حوزه‌های صنعتی، از دوربین‌های شلنگی برای بررسی خط لوله‌ها و مسدود بودن آن‌ها استفاده می‌شود. اگر نشتی یا مشکل دیگری در این لوله‌ها وجود داشته باشد نیز از  این طریق قابل تشخیص خواهد بود.

اکثر تجهیزات و وسایل‌های صنعتی دارای موتور هستند که برای تشخیص مشکل آن‌ها نمی‌توان داخلشان را به صورت کامل مشاهده کرد. به همین خاطر، دوربین شلنگی ضد آب با اندازه بسیار کوچکی که دارد به راحتی از قسمت‌های مختلف موتور عبور کرده  و تصاویر را به سیستم موردنظر ارسال می‌کند.

بررسی گوش

پزشکانی که در حوزه گوش، حلق و بینی تخصص دارند برای تشخیص نوع مشکل گوش باید داخل آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهند. با این که تجهیزات مختلفی برای این کار وجود دارد، اما یکی از راه‌ها استفاده از دوربین شلنگی ضد آب مخصوص این کار است. این دوربین سری بسیار کوچکی دارد که به راحتی می‌تواند از حفره گوش عبور کند. برای دریافت تصاویر دقیق باید چراغ دوربین کاملا روشن باشد.

قیمت دوربین شلنگی ضد آب 10 متری وای فای دار

با توجه به این که این دوربین از قابلیت اتصال بی سیم یا وای فای برخوردار است، با دوربین‌های معمولی تفاوت زیادی دارد. به همین منظور هم کاملا طبیعی است که قیمت بالاتری داشته باشد. با این حال، علی رغم رقابتی که در بازار وجود دارد، اول الکترونیک از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و این دوربین را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند.

خرید بهترین دوربین شلنگی ضد آب از اول الکترونیک

در سال‌های اخیر، استفاده از فناوری وایرلس گسترش زیادی یافته است. به همین منظور، بسیاری از تجهیزات نیز به صورت وایرلس در آمده اند و با اتصال وای فای کار می‌کنند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند که برای اتصال به سیستم به سیم‌های طولانی نیاز نداشته باشند. دوربین شلنگی ضد آب نیز با توجه به این که باید به نقاط دور از دسترس فرستاده شود، باید وایرلس باشد، و گرنه برای کار کرده با آن به مشکل بر می‌خورید. اول الکترونیک بهترین فروشگاه در زمینه دوربین آندوسکوپی و تجهیزات الکترونیکی است و می‌توانید این دوربین و سایر دوربین های شلنگی را با قیمتی کاملا مناسب از این صفحه خریداری کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش