معرفی بهترین دوربین شلنگی مانیتوردار با پروب 8 میلیمتری

دوربین شلنگی مانیتوردار مدل P30 با پروب 8 میلیمتری

دوربین‌های شلنگی از محبوب‌ترین دوربین‌های بازرسی در بازار هستند که می‌توانند تا حد زیادی مکان‌های مختلف را مورد بازرسی قرار دهند. دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری، یکی از مدل‌های این دوربین‌ها است که مشخصات منحصر به فردی دارد و با سایر دوربین‌ها متفاوت است. با استفاده از  این دوربین می‌توانید مکان‌های مختلفی را روی مانیتور مشاهده کنید. در ادامه ویژگی‌های این محصول را به طور کامل شرح خواهیم داد.

معرفی دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری

یکی از بهترین دوربین‌های بازرسی در بازار، دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری است که با داشتن ویژگی‌های خاص بسیار محبوب‌تر و پر فروش تر از مدل‌های دیگر شده است. این دوربین به صفحه نمایش مجهز است و از نوع دوربین‌های آندوسکوپی با صفحه نمایش به حساب می‌آید. از نظر وزنی بسیار سبک است و به راحتی می‌توانید آن را به هر مکانی که بخواهید حمل کنید.

برای انتقال تصویر از آن به سایر دستگاه نیازی به نصب اپلیکیشن نیست و به صورت مستقیم امکان انتقال آن‌ها وجود دارد. این دوربین به شکلی طراحی شده است که هم می‌تواند عکس و هم ویدیو را به صورت همزمان ضبط کند. بر خلاف دیگر دوربین‌ها که ساده هستند، دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری دارای پروب است که بسیار کوچک بوده و حدود 8 میلی متر قطر دارد. این پروب قدرت بررسی را افزایش می‌دهد و دسترسی شما را به مکان‌هایی که امکان پذیر نیست، فراهم می‌کند.

شرح مشخصات و ویژگی‌های دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری

دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری مشخصات و ویژگی‌هایی دارد که به شرح زیر هستند:

  • این دوربین شلنگی دارای صفحه نمایش است، اما لمسی نیست و برای کار کردن با آن باید با دکمه‌های تعبیه شده روی آن کار کنید. یک دکمه روی آن برای روشنایی، عکس برداری و روشن/خاموش وجود دارد. در قسمت بالایی آن هم دکمه‌هایی برای جابجایی دوربین تعبیه شده است. همچنین فناوری استفاده شده در آن TFT بوده و اندازه صفحه نمایش 4.5 اینچ است.
  • تعداد دوربین آن یکی است و آن هم در جلوی دستگاه قرار دارد و قطر آن 8 میلی متر تعیین شده است.
  • دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری ساخت کشور چین بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • این دوربین علاوه بر دوربین‌های شلنگی در دسته ویدئو بروسکوپ ها نیز قرار می‌گیرد که قدرت تصویر برداری آن در حد HD و با رزولوشن 2 مگا پیکسل است.

دوربین شلنگی مانیتوردار چه کاربردهایی دارد؟

مانند دیگر دوربین‌ها، این مدل نیز کاربردهایی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سیم کشی

چه سیم کشی در ساختمان باشد و چه در دستگاه‌های مختلف، ممکن است دچار عیوب مختلف شود و بعضا خطرناک باشد. به همین منظور، باید به صورت منظم چک شوند و اگر عیوبی وجود داشته باشد، باید به سرعت برطرف شود.

چک کردن کانال‌های هوا

کانال های هوا در سیستم‌های مختلف تهویه از جمله کولرها، نقش مهمی را ایفا می‌کنند و امکان مسدود شدن آن‌ها بالا است. برای این کار باید از دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری استفاده کنید تا بتوانید به طور کامل کانال‌ها را مورد بررسی قرار دهید. از آن جایی که این دوربین دارای مانیتور است، در لحظه می‌توانید متوجه خرابی یا مسدود شدن آن‌ها شوید.

بررسی مخازن

در صنایع مختلف از مخازن بزرگ استفاده می‌شود که برای نگهداری انواع سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه امکان ایجاد نشتی یا سوراخ در آن‌ها وجود دارد. پس با استفاده از این دوربین می‌توانید تمامی قسمت‌های مخازن را بررسی کنید.

توربین‌های هواپیما

هواپیماها قسمت‌های مختلفی دارند که مهم‌ترین آن‌ها توربین است. این توربین‌ها ممکن است دچار انسداد یا شکستگی شوند. پس می‌توانید با دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری تمام قسمت‌های توربین را عیب یابی کنید.

قیمت دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری

دوربین‌های شلنگی معمولا گران قیمت نیستند و مدل‌های ساده آن‌ها دارای قیمت پایینی هستند. برخی از آن‌ها مانند این مدل از امکانات بیشتری مانند مانیتور برخوردار هستند که می‌تواند روی قیمتشان تاثیر بگذارد. این دوربین با داشتن مانیتور قیمت بیشتری در مقایسه با مدل‌های مشابه دارد. از طرفی، برند دوربین تاثیر مستقیمی روی تعیین قیمت دارد. دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری از برند اول الکترونیک است.

اکثر افراد تصور می‌کنند که محصولات چینی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و دلیل قیمت پایین آن‌ها کیفیت پایینشان است. با این وجود، این دوربین با سایر محصولات چینی فرق دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، در میان خریداران محبوب است  اکثر افراد ترجیح می‌دهند که این مدل را خریداری کنند.

سفارش دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری از اول الکترونیک، بهترین فروشگاه دوربین‌های بازرسی

دوربین‌های بازرسی که در بازار می‌بینید هر کدام کاربر خاص خود را دارند و بیشتر برای چک کردن دستگاه‌ها و اجزاهای مختلف به کاربرده می‌شوند. برای استفاده از این دستگاه‌ها باید در ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید و سپس بر اساس آن‌ها مدل موردنیاز را خریداری کنید. دوربین شلنگی مانیتوردار 8 میلیمتری یک نوع بروسکوپ است که با داشتن مانیتور به صورت بسیار دقیقی عمل می‌کند. برای خرید آن کافی است که بهترین فروشگاه را انتخاب کنید.

اول الکترونیک یکی از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش دوربین‌های شلنگی و بروسکوپ های مختلف است که این دوربین را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند. برای خرید این دوربین می‌توانید از طریق این لینک اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش