انتخاب بهینه دوربین شلنگی

با توجه به  قیمت دوربین شلنگی که در حال حاضر بالا است انتخاب بهینه دوربین شلنگی آندوسکوپی و دوربین شلنگی مورد استفاده بسیار مهم می باشد. ما در مجموعه اول الکترونیک به شما نحوه انتخاب صحیح و درست انواع دوربین شلنگی و دوربین آندوسکوپی و ویدیو بروسکوب و دوربین شلنگی مانیتور دار را آموزش می دهیم.

دوربین های شلنگی دارای انواع مختلفی هستند که برای کاربردهای متفاورت مورد استفاده قرار میگیرند. دوربین  های شلنگی آندوسکوپی در بررسی های مورد نیاز در چاه و چاه عمیق و یا بعنوان دوربین شلنگی گنج یابی و دوربین شلنگی دفینه در سر خود دوربین هایی با قطرهای متفاوت دارند که بطور معمول شامل دوربین های شلنگی با قطرهای :

1- 3/9 میلیمتر

2- 5/5 میلیمتر

3- 7 میلیمتر

4- 8 میلیمتر

5- 11 میلیمتر

6- 14 میلیمتر 

و در نمونه های دوربین شلنگی حرفه ای بازرسی لوله ها از قطرهای

7- 17 میلیمتر

8 - 22 میلیمتر

و  در نمونه های دارای دو دوربین و سر های چرخشی حداکثر تا 50 میلیمتر را شامل می شوند.

دوربین های شلنگی آندوسکوپی در اول الکترونیک با قیمت های دوربین شلنگی در سایر فروشگاهها قابل مقایسه نیست. قیمت دوربین شلنگی بیشتر بستگی به دو مورد مهم دارد یکی قطر و کیفیت دوربین شلنگی و دیگری جنس کابل آن که فروشگاه اول الکترونیک بهترین و با کیفیت ترین دوربین های شلنگی وای فای و دوربین شلنگی کابلی را مستقیما از تولید کننده ارائه می نماید. دوربین های شلنگی یا از نوع کابل نرم هستند و یا از نوع کابل سخت انعطافی که فروشگاه اول الکترونیک با توجه به کیفیت برتر و کاربردی تر بودن دوربین شلنگی با کابل سخت انعطافی کلیه دوربین های شلنگی خود را با این نوع کابل بفروش می رساند. قیمت دوربین شلنگی با کابل سخت انعطافی برای استفاده های مختلف از جمله بازرسی مکانهای غیر قابل دسترس و گنج یابی و یا دفینه یابی بسیار مناسب می باشد.

دوربین شلنگی با کابل نرم فقط بدرد استفاده در چاه و بصورت عمودی میخورد چون برای استفاده در لوله های افقی قابلیت پیمایش این نوع از دوربین های شلنگی بیشتر از چند سانتیمتر نیست و کابل آنها مچاله می شود.در صورتیکه دوربین شلنگی با کابل سخت انعطافی می تواند در متراز های بلند و بصورت افقی مورد استفاده قرار گیرد. فروشگاه اول الکترونیک دوربین شلنگی 20 متری با قطر لنز 5/5 میلیمتری و 7 میلیمتری را برای کاربران جهت بازرسی از محلهای غیر قابل دسترس موجود کرده است همچنین دوربین شلنگی دو دوربینه 20 متری هم موجود است. اما بعضی از کاربران در بررسی های دفینه یابی یا گنج یابی نیاز به دوربین های خاص با نوردهی بالا دارند که فروشگاه اول الکترونیک برای آنها هم دوربین شلنگی حرفه ای بازرسی 30 متری را در دو مدل دوربین بازرسی حرفه ای 20 متری و دوربین شلنگی بازرسی دو دوربینه 30 متری موجود کرده است. اگر می خواهید وضوح تصویر زیادی داشته باشید بایستی از دوربین های شلنگی اتوفوکوس 10 و 20 متری اول الکترونیک استفاده کنید. قیمت دوربین شلنگی اتوفوکوس نسبت به کارایی و کیفیت 5 مگاپیکسلس آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. فروشگاه اول الکترونیک انواع دوربینشلنگی آندوسکوپی را برای اولین بار در ایرام معرفی نموده است .

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش